NATASCHA
Het voelt alsof ik in een romantische bubbel leef. Ik wil niet veel zeggen, maar op dit moment is mijn leven best perfect. Duncan en ik zijn nu twee maanden samen. Naast Celeste, Mark en Lauren kan ik Elvira ook echt beschouwen als een vriendin. We bellen iedere dag en zijn regelmatig bij elkaar te vinden.
Bij Rebels is ook alles omgeslagen. Hoe leuk ik de weken als danseres heb ervaren, maar mijn liefde voor Duncan is groter. We hebben er uren over gesproken en uiteindelijk begrijp ik hem wel. Als het andersom zou zijn, zou ik ook stikjaloers zijn. Niemand hoeft mijn vent halfnaakt te zien op een erotische manier.
Wat ik dan doe in de stripclub? Ik kijk naar de ruimte om me heen. Het meeste is al opgeruimd en geordend, maar er is nog veel werk te doen. Met het geld van beide baantjes en wat kapitaal van Duncan kan ik eindelijk zeggen dat Rebels van mij is. Jerry wilde graag met pension en Duncan vond mij de perfecte kandidaat om de leiding over te nemen.
Op alle officiële papieren is Rebels een zusteronderneming van CC, maar mijn naam staat er altijd met dik gedrukte letters onder. Ik ben trots op mezelf wat ik heb bereikt in een half jaar tijd. Van assistente tot eigen baas. Duncan heeft ondertussen een nieuwe assistent aangenomen, een man om precies te zijn. Rens is net afgestudeerd en is perfect voor de baan. Binnen no-time kon ik mijn spullen pakken en vertrekken.
Ik check nog wat contracten en besluit dan om het voor gezien te houden voor vandaag. Het is namelijk een speciale dag vandaag. Duncan's verjaardag. De tijd is gevlogen en alles is geregeld voor de jarige. Rebels is voor één avond omgetoverd om zijn verjaardag goed te vieren. Uitnodigingen zijn verstuurd en de toko zal vanavond bomvol zijn met vrienden, familie en collega's.
Ook Daniel zal aanwezig zijn. Na veel twijfels zijn we met zijn drietjes wat gaan eten en hebben alles besproken. Een vriendschap hoort nooit kapot te horen gaan voor een vrouw. Al helemaal niet voor mij. Ik kan nu wel zeggen dat Daniel een echte vriend is geworden, een soort broer die ik nooit in mijn leven heb gehad.
Ik loop de zaal binnen en zie dat iedereen al druk bezig is met de versieringen. Mark staat al achter de bar de glazen te poetsen. Na een aantal passen sla ik mijn armen om hem heen en geef ik hem een kus op zijn wang. 'Wat moet ik toch zonder je? Het ziet er al fantastisch uit!' Hij begint te lachen. 'We zijn een goed team, baas.' Een knipoog komt er van af. Wat klinkt dat toch lekker, baas.
Celeste komt op ons afgerend en geeft ons beide een kus op de mond. 'Oké. Muziek, hapjes, drankjes en de cadeaus zijn geregeld. De verrassing is ook al helemaal klaar en ligt in je oude kleedkamer op je te wachten.' Ik bedank mijn beste vriendin voor alle hulp. De verrassing zal nog één keer een dansshow zijn in lingerie. Een striptease act speciaal voor mijn man. Ik giechel al om de gedachte, zijn blik zal fantastisch zijn.
Maar voordat dit allemaal gaat gebeuren moet ik eerst snel naar huis. Omkleden en Duncan ophalen bij CC. Hij denkt alleen dat we een hapje gaan eten. Ik ben zo vreselijk enthousiast over dit alles. Mijn glimlach gaat niet van mijn gezicht af.
Met twee trede tegelijk loop ik de trap op richting mijn appartementje. Ondanks alles heb ik de woning nog steeds. Het is zeker fijn met de lange nachten in Rebels dat ik snel in bed kan liggen. Nog steeds heb ik mijn schoonheidsslaapjes nodig.
Uit de kledingkast haal ik de zak er uit met mijn jurk voor de avond. Het is een prachtige nudekleurige jurk met een diep decolleté en glinsterende steentjes over de gehele stof. Het valt strak over mijn lichaam heen, waardoor mijn figuur er goed in uit komt. Een paar stiletto's met bandjes, ooglook met glitters en een perzikkleurige lip van mijn grote voorbeeld Kylie Cosmetics. Na een uurtje ben ik klaar om mijn geliefde op te halen.
Quinten staat al buiten op me te wachten. Het is al een tijdje stil rondom mijn stalker, maar Duncan durft het nog steeds niet aan om mij alleen te laten rijden. Ik heb al een paar keer verteld dat ik geen klein kind meer ben. Hij wil er nog steeds niks van weten. Mannen...
We komen al snel aan bij het gebouw van CC. Marieke zit nog steeds achter de balie en probeert me gedag te zeggen. 'Hé...' Ik kijk haar zo strak mogelijk aan. 'Doe alsjeblieft geen moeite. Ik kom niet voor jou.' Met sterke stappen loop ik naar de liftdeuren. Ik hou niet van leugenaars, of ze nou een contract hebben getekend of niet. De tweeling Lise en Lina heb ik ook niet meer gesproken. Ze zijn mijn vriendschap niet waard.
De liftdeuren vliegen open. Eenmaal binnen druk ik op het knopje van de hoogste etage. Het is iets na vijven, ik hoop dat Duncan niet al te boos is. Hij is nog steeds erg op zijn tijd gesteld. De liftdeuren gaan weer open en de vertrouwde gang komt me weer tegemoet.
Als eerste zie ik Rens zitten die meteen opstaat en me een knuffel geeft. 'Meneer Colt is bijna klaar, hij zit nog in een telefoongesprek.' Ik kan mijn lach bijna niet inhouden. 'Dankje, maar ik ga hem toch echt even storen.'
Ik loop naar de deur van zijn kantoor. Vanuit de gang hoor ik hem al schreeuwen. Oh oh. Die is niet in een goede bui. Het zal wel weer een fout gelopen contract zijn. Ik klop drie keer op de deur waar ik hem daarna open doe. Duncan kijkt naar buiten met zijn mobiel op zijn oor gedrukt. Geen flauw idee of hij me gehoord heeft.
Het voelt als een déjà vu. Op precies dezelfde manier zag ik hem een half jaar geleden voor het eerst. Serieus pratend aan de telefoon terwijl ik zat te friemelen aan mijn blouse. Ik zal het nooit vergeten.
Rustig loop ik op hem af en sla mijn armen om zijn middel heen. Wanneer Duncan voelt dat ik het ben zucht hij hard en draait zich dan om. 'We hebben het hier een andere keer weer over. Mijn vriendin is hier en ik wil het hier niet meer over hebben. Begrepen?' Na een antwoord hangt hij op en stopt hij zijn telefoon in zijn kontzak.
Het meeste fijne aan een relatie hebben met Duncan is de begroeting. Als eerste een kus op mijn slaap, waar hij daarna mijn kin vast pakt en een tedere kus op mijn mond plaatst. Zo verslaafd als ik ben ga ik nog verder op mijn tenen staan en kus ik hem hard.
'Gefeliciteerd lieverd. Ben je er klaar voor?' Zijn sexy glimlach komt tevoorschijn. 'Laat me even wat anders aantrekken en dan ben ik helemaal van jou.' Hij laat me los en verdwijnt dan door de deuropening die toegang verleent tot de slaapruimte. Laat de avond maar beginnen.
JE LEEST
Rebels [18+]
Romance[Let op, 18plus. Denk aan grof taalgebruik, volwassen content. Wees gewaarschuwd!] Natascha Bakker is 23, afgestudeerd aan de universiteit, maar na een jaar heeft ze nog steeds niet de baan gevonden waar ze voor gestudeerd heeft. Om toch de vrijheid...