- 31 -

5.7K 64 0
                                    

Waarschuwing! Volwassen content, 18+

NATASCHA

We lopen samen in het trappenhuis richting de deur van het appartementje. Ik schuif de sleutel in het slot en loop dan met Danny naar binnen. Misschien is dit laag, misschien wel lager dan wat Duncan heeft gedaan. Maar de lust die ik heb voor Daniel is nog steeds aanwezig. Dat is nog niet gewijzigd. Zijn ogen zijn weer als de eerste keer dat ik hem gezien heb. De een zo blauw als de oceaan, de ander bruin als hazelnootjes. Ik kan er in blijven staren. Zo mooi.

De deur klapt dicht en ik duw hem tegen de muur aan. Niet nadenken, gewoon doen. Mijn handen glijden over zijn armen. Daniel bevochtigt zijn lippen nog eens. 'Je bent echt heel mooi Natas,' zegt hij met een schorre stem. Meer heb ik niet nodig om mijn lippen tegen de zijne te drukken. Zijn hand vliegt meteen in mijn haar, de ander op mijn heup. Ik ga zo dicht mogelijk tegen hem aan staan, zijn warme lichaam tegen de mijne.

Dan draait hij ons om en houdt mijn polsen met één hand vast. Die grote stevige handen. 'Dit heb ik al die tijd al willen doen,' hijgt hij in mijn oor. Hij knabbelt aan mijn oorlel en trekt er aan. Mijn mond valt open in de vorm van een O. Hij likt langs mijn nek richting mijn schouder. Met zijn andere hand trekt hij mijn riem los en laat die op de grond vallen. De blouse trekt hij uit mijn rokje, de knoopjes maakt hij los met zijn vrije hand. Ik zie een schittering in zijn ogen. Jezus, wat is dat geil.

Vandaag heb ik onder mijn outfit een wit kanten lingerie setje aan, wat weinig aan de verbeelding over laat. Daniel bijt in zijn onderlip. 'Wauw Natas, gewoon wauw.' Behendig krijgt hij de verwisselbare bandjes los van de bh, daarna de achterkant. Ook dit valt langs mijn lichaam op de grond. Ik probeer rustig adem te halen, maar de spanning stijgt. Zenuwachtig voor hetgeen wat komen gaat. Daniel nu is anders dan de gemaskerde man in Rebels. Hij is minder onderdanig, gaat wat meer op onderzoek uit. Hoewel ik het leuk vind om de overhand te hebben, deze rol vind ik anders ook dikke prima.

Zijn mond gaat meteen naar mijn borsten. Natte kussen vinden ieder plekje op mijn huid, behalve hetgeen wat mij laat tintelen. Af en toe zuigt hij aan een stukje huid rondom mijn tepel, waardoor er een rode afdruk achterblijft. Vol bewondering kijkt hij naar zijn kunstwerk. 'Prachtig,' mompelt hij. Ik kan niet anders dan giechelen, zijn blik laat mij enorm sexy voelen. Dat ik de meest sexy vrouw op deze aardbol ben.

Een hand gaat naar mijn rechterborst, de grootte van zijn hand past er mooi om heen. Hij knijpt er stevig in, waardoor ik met mijn bekken naar voren kom. 'Hou je niet van ruig Natas?' Oh hemel. 'Meer,' is het enige wat in me op komt om te reageren. Zijn lippen gaan langs de andere tepel, de kleine frictie bezorgt al kippenvel over mijn hele lichaam. Dan knabbelt hij er op, eerst zacht en dan klemt hij het tussen zijn tanden en trekt hij er aan. 'Fuuuuuuuck.' Daniel grinnikt, hij heeft de touwtjes nu echt in handen.

Hij laat mijn polsen los en pakt mijn heupen vast. 'Spring,' fluistert hij hees in mijn oor. Ik doe meteen wat hij zegt en sla mijn benen om zijn middel. Hij zet me neer op de keukentafel, in één beweging trekt hij het rokje van mijn billen en gooit die zo bij de stapel met mijn andere kledingstukken. Ik wiebel met mijn voeten om mijn hakken uit te krijgen en schop ze zo ver mogelijk weg. Niks staat ons nog in de weg, behalve zijn kledingstukken. 

Mijn lichaam is veel te naakt vergeleken met die van hem. Ik friemel aan de knoopjes van zijn overhemd en één voor één krijg ik ze los. Ik laat mijn handen over zijn borstkas glijden. Hij is breed, gespierd en zwaar afgetraind. Van dit uitzicht bijt ik in mijn onderlip om geen kreun te laten ontsnappen. Dit is denk ik de meest sexy man op deze aardbol, even serieus.

Het overhemd valt van zijn brede schouders. Een tattoo sleeve in Japanse stijl komt tevoorschijn. Mijn vingers gaan langs de lijnen van de bloemknop aan de bovenkant van zijn arm. Een kleine tentakel van een octopus loopt door de knop heen. De hele arm zit vol met bloemen, tentakels tezamen met een donkere achtergrond. Het contrast van donker en licht maakt deze sleeve zo mooi, een echt kunstwerk. Het staat hem zo onwijs sexy.

Daniel ziet mij staren naar zijn arm

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Daniel ziet mij staren naar zijn arm. 'Die van jou zijn anders ook heel mooi. Het past bij je. Lief, maar stoer tegelijk.' Naast de sensuele spanning blijft hij me overspoelen met complimentjes. Ze winden me op. 'Jij mag er ook best wezen, knapperd.' Een speels knipoogje gaat nog zijn kant op. Zijn handen strelen over mijn benen. Mijn witte string is nat, zeiknat. Een vinger gaat langs het stukje stof, een siddering gaat door mijn lijf. 'Je bent zo nat voor me,' hijgt hij in mijn oor. Ik moet nog wennen aan zijn stem, de stilte die er normaal tussen ons is is verdwenen. Zijn vingers spelen met het bandje van mijn string, ik duw mijn billen omhoog en het stukje stof glijdt van mijn benen.

Daniel duwt mijn benen uit elkaar en brengt zijn gezicht naar de binnenkant van mijn dijen. 'Ik wil je al zo lang proeven.' Zijn tong likt over mijn opening zo over mijn clitoris. Ik gil het uit, eindelijk voel ik de kriebels in mijn onderbuik. De kriebels van een beginnend orgasme. 'Zo zoet,' hoor ik tussen het likken door. Zijn stem is zwaar en zo ontzettend hees. Alsof hij al jaren geen kutje geproefd heeft.

Zijn tong draait speelse rondjes langs mijn opening, mijn heupen gaan omhoog om meer  te kunnen voelen. Ik wil zoveel meer. Mijn ademhaling versnelt en ik hap naar adem. Dit langzame speelse gedrag is zo lekker maar zo gekmakend tegelijk. Dan dipt het puntje van zijn tong in mijn opening. 'Fuck daar ja!' gil ik het uit. Daniel kijkt omhoog, zijn ogen glimmen. Ik weet niet meer wat ik lekkerder vind. Hij die mijn vocht op likt of hij die mij zo geil aankijkt vanuit die positie.

Een luid geluid van zijn telefoon galmt door mijn appartementje. Heb ik weer.


Rebels [18+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu