- 16 -

6.6K 75 3
                                    

Waarschuwing! Volwassen content, 18+

NATASCHA

Ik kom weer omhoog en probeer zo sexy mogelijk tussen zijn benen te staan. Zijn handen glijden over mijn armen richting mijn handen. Hij pakt de linker op en drukt het tegen zijn masker aan. Dan laat hij mijn arm weer vallen. Zijn handen gaan via mijn buik richting mijn borsten. Zachtjes knijpt hij er in, ik laat een kreun ontsnappen. Volgens mij is dit niet helemaal de bedoeling. Duncan... wie?

Hoe weinig kleding ik ook aan heb, het voelt alsof ik in vuur en vlam sta. Zijn handen zijn groot, zacht strelend over mijn huid. De knokkels ruw, wat voor een extra tinteling zorgt. Ik wil zo graag professioneel blijven, maar ik verlang nu al naar meer. Zoveel meer. Die verdomde alcohol ook. Ik kan dit niet doen. Ik mag dit ook helemaal niet doen. Shit, Duncan! Voordat de wodka weer inslaat stap ik van de gemaskerde man weg. Ik loop om hem heen en probeer zo sexy mogelijk te dansen op de verschillende tonen van de muziek.

Celeste heeft me een paar danspasjes geleerd die ik maar laat zien. Alles om op dit moment niet dichter bij deze man te komen. Ik zie zijn borst steeds meer op en neer gaan. Zijn handen liggen weer op zijn bovenbenen. Maar nee hoor, ik kan mijn grote mond weer niet houden. 'Je mag jezelf aanraken als je dat wilt,' floept er uit.  Hij knikt nee. En nu? 'Wil je dat ik het doe?' zeg ik met mijn dronken kop. De domste reactie die ik heb kunnen geven. Hij knikt hevig ja. Fuck, oké wat heb ik ook al weer gevraagd?

Jerry heeft ons altijd aangeleerd dat de klant de koning is. Met mijn domme kop heb ik de vraag gesteld, dus moet ik er ook mee doorgaan. Nu wil ik die andere halve fles wodka opdrinken om helemaal niks meer te onthouden van deze sessie. Ik loop naar hem toe en ga weer tussen zijn benen staan. Twijfels... Toch besluit ik het om het te doen. Dit kan geen kwaad toch? Met mijn rechterhand ga ik richting de gulp van zijn broek. Doordat mijn lichaam het licht van de kaarsen blokkeert kan ik amper zien waar ik mee bezig ben. Iets wat knullig krijg ik het los en streel zijn lid over zijn boxer heen. De man laat een kreun ontsnappen. Ik laat zijn lid los, neem een stap naar achter en sluit zijn benen. Hierdoor kan ik makkelijk op zijn schoot zitten. De rode hakken plaats ik aan beide zijdes van zijn heupen op de bank. Misschien is dit iets minder intiem.

De alcohol raast weer heftig door mijn lichaam. Echt heel scherp kan ik niet meer zien. De verstandige gedachtes die ik nog had zijn met de noorderzon vertrokken. Mijn heupen bewegen over zijn boxer heen, maar zijn stevige handen grijpen mijn heupen beet. 'Wil je niet dat ik dit doe voor je?' vraag ik verward. Dit is iets wat Jerry me duidelijk verteld heeft. Altijd de klant plezieren. Zijn hoofd schud nee, zijn handen spelend met de elastiekjes op mijn heupen. Steeds komen die dichterbij het kanten stukje aan de voorkant. Afwachtend op wat komen gaat hou ik mijn adem in. Wanneer er één vinger verdwijnt achter het stukje stof krom ik mijn rug. Oh shit.

Zijn vinger glijdt langs het gevoelige plekje tussen mijn lippen. Mijn handen laat ik rusten op zijn schouders. Hij beweegt zijn vinger sneller en ik kan niet anders dan nog harder kreunen. De man op de bank zegt nog steeds geen woord. Geen enkele uitdrukking die ik kan lezen vanwege dat stomme masker. Zijn ogen stralen pure lust uit. Mijn gedachtes staan uit, ik wil dat hij dit nu af maakt ook. Dit spel heb ik al gauw verloren. Zijn vingers voelen heerlijk aan daar beneden. Na een aantal bewegingen kom ik op zijn schoot klaar. Ik zie wat lichte vlekjes voor mijn ogen en mijn hart gaat te keer. In deze houding voel ik zijn lid nog harder worden tegen me aan. Hoe dan? Ik zal hetgeen moeten afmaken waar hij mee is begonnen.

Zijn handen zijn te vinden op mijn schouderbladen, de korte nagels drukkend in mijn huid. Als ik al niet extreem geil ben van mijn climax en zijn erectie, dan ben ik het wel hier van. Zijn ademhaling schiet weer omhoog wanneer ik zijn boxer iets laat zakken. Nog steeds geen zicht op zijn lid. Ik stap van zijn schoot af en duw zijn benen weer uit elkaar. Zo kan ik het wat beter zien met mijn half dronken visie. 'Mag ik je proeven?' vraag ik nog zo zwoel mogelijk.

Volgens mij begin ik al met een dubbele tong te praten. Lekkere professionele opstelling heb ik vanavond.  Ik ben nog steeds buiten adem van mijn climax. De gemaskerde man knikt ja en ik laat mijn hoofd zakken. Zijn lid haal ik volledig uit zijn boxer. Het formaat is groot, maar dat moet passen. Ik open mijn mond en laat het topje langzaam naar binnen gaan. Mijn lippen klem ik er omheen en laat dan zijn topje los met een plop geluid. Met mijn linkerhand begin ik over zijn erectie te bewegen. Het beetje vocht wat uit het topje druipt lik ik af met mijn tong. Een diepe zucht komt uit zijn mond, iets wat op een kreun lijkt. Ik kijk op en zie dat hij me aanstaart. Niet nadenken Natas, gewoon niet doen.

Met mijn andere hand begin ik zijn ballen te masseren, mijn mond open ik verder om hem dan volledig naar binnen te laten. Met de muziek mee beweeg ik mijn mond en handen. Hij is te groot om hem helemaal in mijn mond te krijgen. Het volgende nummer is niet eens begonnen of zijn zaad proef ik op mijn tong. Ik voel zijn benen trillen, een heftige ademhaling. Geen grom, geen stem, niks. Deze man wilt echt anoniem blijven. Hoe die dat doet? Een knap staaltje zelfbeheersing. 

Ik slik alles door en kom omhoog. Mijn tong laat ik over mijn onderlip gaan. De gemaskerde man trekt gauw zijn boxer en broek goed aan.  Er gaat een belletje af, mijn tijd is voorbij. Ik loop om de bank heen en glijd nog even met mijn borsten langs zijn achterhoofd. Mijn armen laat ik via zijn schouders langs zijn bovenlichaam glijden. 'Misschien tot de volgende keer,' fluister ik.

De muziek gaat uit en ik loop richting mijn zijden jas. Ik trek hem aan en strik de band weer goed aan. Een aantal kaarsen zijn al uitgebrand, dus nu kan ik de man helemaal niet meer zien. Zachtjes open ik de deur en stap dan naar buiten zonder een blik te werpen naar de man in de ruimte. Celeste staat al op me te wachten. Oh nee.

'En en en en en en? Hoe was het?' gilt Celeste het uit wanneer ik de deur sluit. Dan pas schiet het allemaal te binnen. Wat heb ik eigenlijk gedaan? Het is een vreemde! Fuck, ik heb echt nergens over nagedacht.  Ik probeer kalm te blijven, maar je hebt niet voor niets een beste vriendin die daar doorheen kijkt. Ze steekt haar arm uit en we lopen samen naar mijn kleedruimte.

Ze zet een flesje water voor me neer. 'Je gaat me nu vertellen wat daar binnen gebeurd is.' Ik durf haar niet eens aan te kijken. Beschaamd en weer eens vreselijk zenuwachtig begin ik aan mijn nagels te pulken. Ze slaat op mijn handen zodat ik er mee stop.  'Shit Natas, wat heb je gedaan? Je hebt toch geen seks gehad daar binnen?' Nog steeds verdoofd kijk ik naar mezelf in de spiegel. 'Nee!' roep ik in paniek. 'Ik heb geen seks gehad, maar fuck, ik weet niet wat me bezielde. De muziek, hij. Echt... uh... fuck.' Celeste kalmeert me door mijn schouders te masseren. 'Dit kan je aan niemand vertellen. Je weet wat de regels hier zijn. Ik hoop voor je dat die man, wie het ook mag zijn, ook zijn mond houd.'

De regels? Oh hemel. Ik ben helemaal vergeten wat Jerry me altijd in het begin heeft verteld. Geen seks, ook geen orale seks. Naakt mag, het aanraken er van niet. Al helemaal niet van de klant. En dan heb ik ook nog de situatie met Duncan. Ik weet niet eens of ik nu vreemd ben gegaan.

Shit... en nu?

Rebels [18+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu