Lucky Day- Partea I

3.4K 133 5
                                    

~Prolog~

"Atunci când iubeşti poţi trece peste orice limite". Asta mi-a spus Helena acum trei ani când dragostea şi-a găsit o portiţă în sufletele noastre. Iubind vei trece peste orice limită, îţi vei învinge orice frică, vei afla că orice întuneric poate fi luminat şi că orice vis poate deveni realitate. Va deveni visul realităţii tale.

Încercările apar de peste tot, te înconjoară precum o haită înfometată de lupi cu colţi siniştrii, ce abia aşteaptă să-ţi guste carnea fragedă şi suculentă, însă de data asta ai o mantie protectoare numită iubire. Te va proteja şi te va face să simţi o mulţime de alte lucruri miraculoase. Iubirea va fi o stare permanentă şi va reuşi să învingă orice. Când spun orice, chiar mă gândesc la orice. De la o simplă ceartă ce se va sfârşi mai bine decât te aşteptai, până la o posibilă moarte nepremeditată, ce va afla gustul învierii. Când ajungi să cunoşti iubirea nu te vei mai îndura să-i dai drumul aripilor sale firave, ce te ţin în echilibru cu lumea asta atât de imposibilă.

Mă numesc Rebeca Hemmings, am 21 de ani şi da, sunt soţia lui Luke Hemmings din 5 Seconds of Summer. Helena Hood este prietena mea cea mai bună încă din clasele gimnaziale şi este logodită cu Calum Hood care, de asemenea, face parte din 5SOS.

Acum sunt sigură că vă întrebaţi cum două fete simple din România, pe deasupra şi foarte bune prietene, au ajuns să îi cunoască atât de bine pe impresionanţii Luke şi Calum. Ei bine, totul a început cu trei ani în urmă când 5SOS a avut un concert de zile mari în România. Sincer, a fost cel mai minunat concert văzut vreodată în România. Şi nu spun asta doar pentru că eu şi prietena mea ne-am împlinit visele şi ne-am bucurat de tot ceea ce ne doream vreodată, ci pentru că a fost cu adevărat fabulos.

Sincronizare, lumini, muzică şi EI. Simpla lor prezenţă a fost totul. Artificii şi gălăgie şi mai ales începutul acestei poveşti. Povestea ce cu siguranţă te va captiva. Asta pentru că personajele ei sunt, oarecum, cele mai sarcastice, minunate şi fabuloase persoane ce pot exista vreodată: prietenii mei, familia mea.


Lucky Day (5sos fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum