11. bölüm

127 16 0
                                    

Sabah gözlerimi alarmın sesiyle açtım off okul var bugün elimi yüzümü yıkadım ve üstümü değiştirdim siyah kot beyaz okul gömleği kravat kot ceketim ve hazırdım saçımı herzamanki gibi açık bıraktım çantamı hazırlamaya başladım ders programına baktım gözlerim fal taşı gibi açıldı ilk dersimiz coğrafya seksen dk boyunca kadir hoca saate baktım yedi otuzdu çantamı aldım ve okula doğru yürümeye başladım ve denizi gördüm yanında bi kız vardı bi dk bu kız bizim okuldan hemen yanımda kadir hoca vardı allah ım bu kadar tesadüf günaydın hocam günaydın melis beraber yürüyelimi okula kadar olur arkadaşın bora nasıl daha iyi çok geçmiş olsun sağolun  arkadaşlarınla çok farklı bir bağın var evet onlar benim kardeşim hiçbirini birbirinden ayırmıyorum anladım deniz önüme geçti konuşabilirmiyiz seninle konuşacak birşeyim kalmadı deniz lütfen son kez peki hocam siz gidin ben birazdan geliyorum eminmisin melis eminim hocam peki kadir hoca giti bizde okulun bahçesindeki kamelyada oturduk anlat melis bak ben gerçekten bilmiyordum projenin sizin mahallede olduğunu sizin kavga ettiğinizi bilmiyordum sen gitikten sonra melih anlattı çok üzgünüm melihle konuştum o proje den vaz geçtik bugün istanbula gidiyoruz iyi bir şekilde ayrılalım istedim hala kırgınmısın bana hayır sen hala benim kurtarıcımsın ve öyle kalacaksın sarıldık bir daha ne zaman geleceksin istanbuldaki iş biti artık buraya temeli dönüyoruz buradaki şirketi yönetecez anladım umarım bir daha görüşürüz umarım hoşçakal külkedisi hoşçakal kurtarıcım...

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin