18. bölüm

92 15 2
                                    

Siyah bir araba geldi denizin arabası bu arbadan indi yanıma geldi çok bekletmedim umarım yok bende yeni çıktım zaten gidelimi olur arabaya bindik deniz ben gerçekten çok teşekkür ederim önemli değil hem ben dururken başka birinden ders almanı istemem gülümsedim yaklaşık yirmi dk sonra geldik deniz arabayı durdurdu kapıyı açtı ve içeri girdik evet hoşgeldin evime hoşbulduk salona geçelim oturduk açmısın hayır pek değil ne içersin o zaman kahve tamam ben hemen yapıyorum tamam istersen evi gezebilrsin canın sıkılmaz olur deniz giti telefonum çaldı kuzey arıyor alo efendim kuzey melis sana çok teşekkür ederim seni çok seviyorum iyki varsın iyiki benim arkadaşımsın tamam tamam sakin ol ne konuştunuz o da beni seviyormuş benim gibi çekiniyormuş seninle konuşmasydı asla bana açılamayacağını söyledi kuzeycim ikinizin adına çok sevindim çok mutlu ol canım arkadaşım kendine iyi bak sende görüşürüz telefonu kaptım şapşik ya deniz geldi al teşekkürler zahmet oldu önemli değil tam bana verirken üstüme döküldü ah iyimisin ben çok özür dilerim yandınmı? Sakin ol sadece elbisem leke oldu ben iyiyim yanlız lavaboya gitsem iyi olacak yıkamamlazım yoksa lekesi geçmez tabi yukarda soldan ikinci kapı yardımcı olmamı istermisin yok sağol ben halederim yukarı çıktım soldan ikinci kapı evet şurası direk içeri girdim aman allahım burası melihin odası melih yatakta uzanmıştı hemen kalkti senin ne işin var burda şey ben lavaboyu arıyordum deniz burayı tarif etti ben ben çok özür dilerim bana doğru yaklaştı bende refleks olarak geri çekildim ve bir daha yaklaştı ve duvara çarptım şuan çok yakındık birbirimize kalbim çok hızlı atıyor allahım inşallah duymaz kokusu çok güzeldi odunsu değşik bi kokusu var gözlerini gözlerime kenetledi çok güzel kokuyorsun ufaklık  ordanda dudaklarıma kaydı  ve beni kendine çekti öpmeye başladı ben ilkin şaşırdım ama dudaklarım istemsizce ona karşılık veriyordu şuan beynim durmuş sadece ona odaklanmıştım nefesiz kalınca ayrıldık şuan sadece onun gözlerine bakıyordum bağırmam gerekirdi tokat atmam gerekirdi ama ben hiç birşey yapamıyordum bunu neden yapıyorsun bana neden ve allah kahretsinki sana karşı koyamıyorum neden böyle yapıyorsun melih çünkü seni seviyorum anladınmı seni deli gibi seviyorum ve kıskanıyorum o gün o adamı dua et komalık etmedim birşey söylemiyecekmisin bende seni seviyorum şapşal.

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin