68. bölüm

67 4 0
                                    

Sabah erkenden kalktım melihle uyanmayı o kadar çok özledim ki hava daha aydınlanmamış şu an aşkım gururmdan daha önemli melihin kaldığı odaya gittim uyuyordu sevdiğim içeri aydınlanmaya başlıyordu melih bundan nefret eder benim gibi perdeyi çektim ve sevdiğimin yüzünü inceledim o kadar çok özledim ki yanağını öptüm sarıldım oda sarıldı uyuyordu farkında olmadan mı sarıldı acaba ya başka bir kadın olsaydı bunu uyanınca soracam başımı göhsüne yasladım ve gözlerim kapandı ...

Melih abi hadi uyan artık.
Denizin aniden içeri dalmasıyla sıçradık ve uyandık. Deniz ne öküz gibi dalıyorsun içeri be oğlum ödümüzü kopardın. Özür dilerim müstakbel yengemle beraber olduğu bilmiyordum  ben gidiyorum devam edin siz hadi bay dedi gülerek ve gitti. Bu çocuk  bir gün elimde kalacak dedi sinirle melih. Neden bana sarıldın ve uyumaya devam ettin? Anlamadım aşkım? Anlatayım aşkım, sabaha karşı yanına geldim sana sarıldım sen uyuyor olmana rağmen nasıl benim olduğumu bildin ya başka bir kadın olsaydı demek yanına her gelen  kadına sarılıyorsun!
Ha ha ha . Ne gülüyorsun çok mu komik? Sen  içeri geldiğin andan beri senin olduğunu biliyordum hissetim perdeyi kapatman beni öpmen sarılman bunları bir tek sen yapabilirsin başka biri asla çünkü ben bir tek sana aitim sende bana meleğim. Bu kadar romantik olmayı nasıl başarıyorsun her seferinde . Çok basit çünkü senin gibi dünyalar güzeli bir kadına sahibim romantik olmam normal sanada tavsiye ederim. Peki prensim gözlerini kapat. Gözlerini kapattı bende öptüm ve geri çekildim. Bu kadarıyla yetinmemi bekleme dedi ve beni altına aldı öpmeye başladı günler sonra ilk defa huzurlu bir şekilde sevdiğimi öpüyordum nefes siz kalınca ayrıldık . Barıştık mı akşam gözlüm? Barıştık sevgilim aşağı inelim mi? Olur. Melih bizimkilerle konuştun mu? Konuştum akşam hepsi geliyor peki sen kendini iyi  hissediyormusun sonra da  konuşabilirsin . İyiyim bugün tamamen bu konuyu kapatacam. Peki ben senin yanındayım sana olanları anlatmak istedim o kadar çok istedim ama yapamadım çünkü annen ve baban kendileri anlatmak istediler onların anlatması gerek diye düşündüm bundan pişmanmıyım evet   çok kötü bir şekilde öğrendin onlada düğünümüzden sonra anlatacaklardı. Sahi düğünümüz bir tarih alsak bile çok uzun sürer hem benim istediğim mevsim bu mevsimdi artık istemiyorum  eğer evlenirsek sadece nikah isterim çünkü hayallerim yıkıldı bir daha kumsalda düğünümü yapmam.  Başka bir yerde yapsak? Off bilmiyorum bu işlemler çok uzun sürer gerek yok . Gerek yok mu biz evleniyoruz hatırlatırım ve sana söz veriyorum hayallerinden öte bir düğün yapacaz. Seni seviyorum melih yanardağ. Seni seviyorum melis yanardağ. Kapı çaldı ve içeri deniz girdi. Abi hadi ama kahvaltı buz gibi olacak şimdi. Tamam hadi gidelim ...

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin