Şuan ben ve melih melihin arabasında deniz ile defne denizin arabasında yoldayız antalya ya üç saat kalmış. Melih mola verelim saatlerdir araba kullanıyorsun yorldun. İyiyim ben güzelim melis. Efendim melihim? Sen partiden sonra bana birşey anlatacakdın. Evet ama şimdi olmaz araba kullanıyorsun ve bu önemli bir konu. Melih arabayı sağa çekti ve durdurdu anlatan güzelim. Melih bu aslında pek önemli değil ama aramızda hiç bir sırın kalmasını istemiyorum ve ben iki yıldır bunu atlatmaya çalışıyorum ama lütfen bir tepki gösterme sadece bil yeter ben daha fazla hırpalanmak istemiyorum. Tamam söz veriyorum birşey yapmıyacam anlat artık. Kaan beni kaçırdığı zaman hani sana demiştim ya tam zamanında geldin yoksa çok kötü birşey yapmak üzereydim işte melih kaan seni terk etmemi onunla evlenmemi istedi yoksa seni öldürecekdi ben seni senden vaz geçecek kadar çok seviyorum o yüzden sana birşey yapmasından korktum seni arıyıp ayrıldığımızı söyleyecekken sen geldin ben çok özür dilerim sana anlatamadığım için ben hala o olayı unutamadım kırgın mısın bana? Hayır . Gidelim mi artık? Olur gidelim. Geldik sonunda şu an evimin önündeyim çok özlemişim evimi annem kapıya çıktı ben hemen arabadan indim melihte indi anneme sarıldım. Kızım bebeğim hoşgeldin. Hoşbulduk annecim. Melih oğlum sende hoşgeldin. Hoşbulduk selin teyze. Melih benim valizlerimi içeri koydu. Selin teyze kendinize iyi bakın görüşürüz melis. Oğlum yemek hazırladım size o kadar yemek yiyelim biraz dinlenirsin öyle gidersin. Ben size hiç rahatsızlı vermiyim. Ne rahatsızlığı hadi gel beraber içeri gittik. Anne ben bir elimi yüzümü yıkıyıp geliyorum. Tamam kızım melih sende lavaboya git istersen yorgun olmalısın biraz elini yüzünü yıka. Ne tarafta? İlerde solda. Tamam teşekkürler. Odamdaki lavaboyu kulanacam odamın kapısını açtım o kadar çok özlemişimki yatağım masam herşeyi kendimi yatağa fırlattım o kadar huzurluyum ki sonunda bir senarist im sevdiğim adam yanımda annem yanımda daha ne istiyebilirimki pencereden mahalleye baktım çok seviyorum ben burayı banyoya gittim işimi halledikten sonra aşağı indim ve masaya oturdum ooo selin sultan döktürmüşsün yine ve ikimizin en sevdiği yemekleri yapmışsın .affiyet olsun. Yemekler enfes selin teyze. Affiyet olsun oğlum. Selin teyze ben en kısa zamanda sizi amcamla tanıştırmak istiyorum izniniz olursa. Tabi tanışmak isterim. Telefonum çaldı arayan bora. Alo bora. Nasılsın kuşum? İyiyim kuşum sen? Bende iyiyim akşam bizim kafede bizimkilerle toplanacaz sende gelirmisin? Gelmeye çalışırım canım. Melih de gelsin bir tanecik eniştemiz sonuçta. Söylerim canım. Görüşürüz. Görüşürüz. Bizimkiler kafede toplanacak ben ve melihide çağırdı gidelim mi melih? Bitanem benim eve gitmem lazım geçerken seni bırakırım biraz oturur giderim. Tamam canım. Annemin ısrarı üzerine sofrayı o kaldırdı melih salonda oturuyor bende üstümü değiştirmek için odama çıktım. Mavi çiçekli mini elbisemi giydim çok rahat beyaz babetlerimi giydim saçımı açık bıraktım ve aşağı indim. Melih ben hazırım annem nerde? Annem içerdede sen giyinmeyi unutmuşsun!Melih sen ciddimisin elbisem çok kısa değil. Bunu arabada konuşuruz o zaman anlarsın dedi çarpık bir gülüşle. Anne biz çıkıyoruz tamam canım kendinize iyi bakın . Sizde. Arabaya bindik kafe yakındı zaten hemen geldik arabayı durdurdu. Neymiş konuşacağımız şey melih bey? Seninle bir anlaşma yapacaz varmısın? Varım. Sen her kısa giydiğinde beni öpeceksin kabul ediyormusun? Kabul yanağına eğildim tam öpecekken kullağına ben melih yanardağın müstakbel eşiyim öyle kolay yenilmem dedim ve koşarak arabadan indim ve içeri gittim o da arabayı park edip gelecek içeri girdiğimde herkes burdaydı cemre koşup sarıldı bende. Sonra herkese teker teker sarıldım oturduk ve melih geldi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomantikYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...