53. bölüm

34 7 0
                                    

Ayyyy melis peri kızı gibi olmuşsun gel sarılıcam. Gerçekten güzel olmuşmuyum melih beğenirmi? Melih zaten seni beğenmiş dedi defne kapı çaldı gel. Annecim hazırmısın? Evet. Çok güzel olmuşsunuz hadi aşağı inelim birazdan gelirler. Tamam çok heycanlıyım aşağı indik ve kapı çaldı ben kapıyı açtım hoşgeldiniz dedim adnan amcanın elini öptüm buyrun içeri cemre onu içeri götürdü ve geldi arda hoşgeldin . Hoşbulduk sarıldık denizlede sarıldık ve melih geldi . Bir bardak su ala bilirmiyim dedi arda. Tabiki dedi defne ve cemreyle beraber mutfağa gittiler denizde defnenin peşinden giti ben ve melih tek kaldık . Şu an keşke zaman dursa ve sonsuza kadar sana baksam çok güzelsin akşam gözlüm. Bu takım çok yakışmış allahtan şirkete böyle gitmiyorsun. Sana özel . Melis bi bakarmısın dedi cemre. Geliyorum hayatım. Bende içeri gidiyorum annenlerin yanına. Tamam sevgilim. Mutfağa gittim ...
Melihin ağzından
tam içeri girecekken  duyduğum şeyle yerimde kaldım. Melis benim kızım değil mi selin? Bu neyi değiştirir adnan yıllar sonra babalık mı yapacaksın. Selin neden böyle söylüyorsun. Sen beni bırakıp gittin o kadına ben hamileydim biz evlenecektik nişanlıydık ve sen esin denen o kadına gittin ben yıllardır kızımı tek başıma büyütüm babasını ölmüş olarak biliyor ve öyle kalacak bir kardeşi olmasını çok istiyordu bir kardeşi var ama ondan haberi yok. İçeri girdim boğazımda bir yumru oluştu beni görünce ikiside çok şaşırdı. Amca bu duyduklarım doğru mu? Melih ben çok üzgünüm. Melis ve herkes içeri geldi. Ne oluyor burda? Selin teyze gözümün içine baktı ve kafasını saladı. Birşey yok bitanem sizi bekliyoruz. Tamam siz oturun ben kahveleri yapayım. Tamam sevgilim. Defne tuzluğu verdi. Hayır ben melihime kıyamam . Hadi ama işin eğlencesi kaçar. Tamam koyuyorum  kahveler hazır kızlarla içeri girdik kahveleri ikram ettim  ve oturduk. Melih bir kerede kahveyi bitirdi su içmedi bana baktı ve göz kırptı melihin amcası söze girdi annem de onların aşkı için herşey olur dedi arda yüzükleri çıkardı melih benim parmğıma ben onun parmağına taktım . E kim kesecek dedi cemre. Ben bir abimin olmasını onun kesmesini çok isterdim abim yok ama arda benim abim gibi  sen kesermisin arda. Tabiki makası eline aldı genelde konuşma yapmam gerekiyor ama bunların aşkı yeterince konuşuyor inşallah ayrılmazsınız  dedi ve kesti şu an artık melihin sözlüsüyüm melih dudaklarını anlıma bastırdı sonra sırayla herkesi öptük . Biz artık kalkalım yarın uçağımız . Adnan amaca hemen gidiyormusunuz? Evet kızım biliyorsun ora şirkete bir sürü iş var ama yine gelecem düğün tarihi beli olunca tamam mı kızım kendine iyi bak. Sizde arda sende gidecekmisin? Yok biz melihin çeyizini hazırlayacaz dedi kahkaha atarak. Arda çok konuşma istersen dedi melih sinirli bir şekilde. Neyse melis görüşürüz şimdi melih burada katil olacak gel baba biz inelim defnede denizle birlikte indi cemre bu gece bizde kalacak annem aşağı indi. Ben sizi yanlız bırakayım dedi ve annemin yanına gitti. Sözlümm . Efendim sözlüm? Yarın düğün tarihi almaya gidelim mi? Olur sevgilim ben çok mutluyum. Bende benim olmana az kaldı seni seviyorum. Bende seni seviyorum eve yetişince ara. Tamam sevgilim iyi geceler. İyi geceler. Melih gitti bende salona geçtim annemle cemre oturmuş bende oturdum. Kızlar müsadenizle yarın nöbetim var ben artık odama geçiriyorum. Tamam annecim iyi geceler. İyi geceler selin teyzecim. İyi geceler kızlarım. Annem giti. Melis bizde üzerimizi değiştirelim. Aynen çok yorulduk hadi gidelim benim odama gittik cemre banyoda üzerini değiştirdi bende odada geceliklerimizi giydik ve oturduk cemre elimi tutu. Yüzüğün çok güzel. Darısı başınıza muratla. İnşallah kuzum. Telefonum çaldı melih arıyor hemen açtım. Alo eve gittin mi sevgilim. Evet şuan odamdayım yani odamızda. Melihh. Tamam tamam yarın tarih almaya gidiyoruz biliyorsun değil mi? Biliyorum çok sabırsızlanıyorum. Bende akşam gözlüm hadi uyu dinlen yarın çok işimiz var. Tamam sende uyu iyi geceler ömrüm. İyi geceler meleğim. Telefonu kapattım uyuyalım mı artık dedi cemre. Olur iyi geceler kuzum. İyi geceler prensesim ...

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin