32. bölüm

52 13 0
                                    

Beben çok özür dilerim şuan melih belinde havluyla karşımda duruyor ben hemen çıkıyorum bana doğru yaklaştı sakin ol sevgilim önemli değil bir adım daha yaklaştı duvara  çarptım neden benden kaçıyorsun ufaklık melih ben şşş elini dudaklarımın üzerine koydu susmam için sen benim en büyük zafımsın dedi ve saçındaki sular benim yüzüme geliyordu beni kendine çekti ve dudaklarını anlıma bastırdı az kaldı ufaklık benim olmana bir yanardağ olmana biliyorum sevgilim biliyorum melih ben dudaklarımı melihin dudaklarına yapıştırdım beklemiyordu hemen karşılık verdi kapı sesini duyunca ayrıldık melih kapı boş ver şimdi tekrar bana yöneldi ve kapı çaldı has s* içinden bir küfür savurdu ve kapıyı açtı ne var deniz pardon pardon ben gidiyorum gel buraya gel ne istiyorsun ya kusura bakmayın gerçekten önemli değil deniz ne oldu dedim şey ben saatimi bulamadım burada olabilirmi canım komidinin üzerinde getirirmisin tabi getirdim hadi güle güle deniz gitti melih kapıyı kapattı beni kapıyla kendi arasına aldı bitanem neden kızdın çocuğa tam zamanında geldi o da tamam sakin ol beni kendine çekti melih söyle bitanem aşkım üşüteceksin lütfen üzerini değiştir peki tamam tam ben çıkacakken bileğimi kavradı nereye e üstünü değiştireceksin bence burda kalsan bi sorun olmaz melih tamam o zaman banyoda ben değiştireyim sende burda hazırlan peki o zaman gel nereye dolabın kapısını açtı ve başka bir oda çıktı karşıma giyinme odası gizli bölme burda giyinebilirsin sen rahat et diye ben banyoda giyinecem ya sen ne mükemmel bir adamsın yanaklarına bir buse kondurdum ve o banyoya hazırlanmya gitti bende hazırlandım son olarak makyakjımı yapmaya başladım rujumu koyu kahve sürdüm ve hazırdım melih odaya geldi hazırmısın sevgilim evet çok güzel olmuşsun sende öyle bütün kızların gözü senin üzerinde olacak sence umrumdamı benim gözüm senden başkasını görürmü seni seviyorum seni seviyorum dudaklarıma öpücük kondurdu ve elini uzatı gidelim bende elini tutum ve merdivenden indik deniz oooo günün çiftleride geldi çok güzel olmuşsun yengecim teşekkür ederim deniz sende harika görünüyorsun çıkalımı olur deniz kendi arabasıyla bizde melih in arabasıyla gittik ve sonunda mevzuniyey töreninin yapıldığı yere geldik...

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin