26. bölüm

41 11 0
                                    

Nihayet deneme biti melih gelmiştir bende aşağı ineyim a bir dk bizimkilere kampı söyleyeyim gençlik size birşey söylemem lazım ne oldu dedi defne melih yarın hepimizi kampa çağırıyor geçen sefer bozulduya onu telafi etmek istiyor hem sınavdan önce stres atarız yok ya siz başbaşa gidin hem bizim konular  tam bitmedi sadece sen ve defnenin konuları bitti defne sen gel bari yok canım siz başbaşa gidin denizde olacak lütfen gel tamam geliyorum bir dk senin elindeki söz yüzüğümü evet bugün taktık çok güzel bitanem hayırlı olsun teşekkür ederim neyse ben gideyim melih gelmiştir tamam canım  görüşürüz koşarak aşağı indim melih arabasına yaslanmış bekliyordu yağını öptüm çok bekletim değilmi ben seni bir ömür beklerim burda bi kaç dk beklemişim çok mu çok romantiksiniz melih bey ellerimi öptü sen bu adamı böyle yaptın melih yanardağın sözlüsü  nasıl geçti sınav iyiyidi matematik süper geçti diğer derslerde iyiydi e hocan kim sen olmasaydın yapamazdım teşekkür ederim hiç önemli değil hadi gidelim tamam ve melihin evine geldik. Ders çalışmaya başladık ve melih in telefonu çaldı müsadenle deyip açtı alo melih efendim banu nasılsın iyiyim eğer önemli birşey yoksa kapatıyorum işim var dur kapatma ben antalyaya geldim iş için seni de görmek istiyorum seni çok özledim ben seninle görüşmek istemiyorum kapattıyorum işim var aşkım iyimisin gerildin sanki iyiyim hayatım devam edelim peki uzun bir süre sonra ders çalışmayı bitirdik aşkım ben artık kalkayım tamam ben seni bırakayım yok ben biraz yürümek istiyorum peki sen bilirsin görüşürüz görüşürüz evime doğru yürümeye başladım a cemreyi arıyayım bize gelsin telefonum nerde yok kesin melihin evinde unutum tekrar geri döndüm ve sonunda eve geldim bir dk kapı neden açık içeri girdim melihin odasına doğru yürümeye başladım bu kapıda açık içeri girdiğimde gördüğüm şeyle öldüm sandım melih bir kadına sarılmış beni görünce hemen ayrıldı ben koşarak çıktım ordan arkamdan geldi direk bir taksiye atladım ağlıyordum ya o bana böyle birşeyi nasıl yapar nasıl beni aldatır nasıl benden başkasına sarılır çok aptalım yalan söylemiş bana bir tek beni sevdiğini söyledi ama yalanmış işte ne tarafa doğru gidiyoruz hanım efendi sahile tamam şuan çok kötüyüm ilk defa bir erkek tarafından böyle ihanete uğruyorum araba durdu ücretini ödedikten sonra indim gözlerim bulanıklaştı yürümeye başladım gözlerim karardı düşecekken biri belimden kavradı kim olduğunu görünce şok oldum...

Beğenmeyi unutmayın.

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin