37. bölüm

40 11 1
                                    

Kendine iyi bak annecim sende melih kızım sana emanet merak etmeyin o bana emanet anneme son bi kere sarıldım ve arabaya bindik gözlerim doldu annemin yanında ağlamamak için kendimi zor tutuyordum şimdi ise gözlerimden yaşlar boşalıyor melih arabayı durdurdu sevgilim neden ağlıyorsun göz yaşlarımı eliyle sildi ben ilk defa annemden ayrılıyorum onu çok özlicem bitanem ama biz oraya senin hayallerini gerçekleştirmeye gidiyoruz ve annen seninle gurur duyuyor hadi üzülme lütfen melih sen olmasaydın nasıl yaşardım bilmiyorum iyiki hayatımdasın seni seviyorum seni çok seviyorum bende seni  bitanem tam beni öpecekken denizin öksürük sesiyle durdu olan var olmayan var ama dimi biz sizi unutuk ulan deniz hep olmadık zamanlarda çıkıyorsun karşıma ama sen dur senin sevgilin olsun bak o zaman sana neler yapacam hiç sanmıyorum bence sizin çocuklarınız doğar evlenir ben hala sap olarak kalırım o kadar da değil ben kardeşime bulurum bir eş tekrar arabayı çalıştırdî ve benim telefonum çaldı kuzey arıyor aşkım izninle tabi telefonu açtım alo efendim kuzey naber melis iyidir sen bende iyiyim sana birşey söyleyecem evet dinliyorum ben ve mervenin sözü var yarın istanbul da senide bekliyorum melihide ve ayrıca defneyide çok mutlu oldum tabiki gelmeye çalırız ben bir melihle konuşayım sana tekrar dönerim peki canım sağol bb bb melih efendim bitanem kuzey varya hani geçen tanıştınız evet onun sözü var bizide  çağırdı gidelim mi kuzeyde mervede çok yakın arkadaşım olur gidelim seni çok seviyorum bende seni e darısı başınıza dedi defne aynı anda amin dedik. Üç saat sonra istanbula geldik sonunda aşkım bize gidelim hem sizin yurt kaydınız yapılmadı peki ve sonunda melihin evine geldik arabayı park ettikten sonra  eve girdik kendimizi koltuklara attık melih kolunu açtı bende yanında oturdum aşkım eviniz çok güzel hayır yengecim evin demeliydin çünkü burası melih in evi biz ayrı yaşıyoruz anladım canım deniz efendim yengecim iyiki seni tanımışım yoksa melihle tanışamazdım yenge sana birşey soracam evet şimdi diyelim siz evlisiniz biz eekek erkeğe deplasmana gidecez melihin gelmesine izin verirmisin? Denizcim melihin biyere gitmek istediği zaman benden izin almasına gerek yok ki benim ona da aşkına da güvenim tam vay be işte örnek yenge seni seviyorum bitanem bende seni hatunum acıktıkmı deniz evet piza söyleyeyim dedi melih deniz siparişleri verdi melih benim elimi yüzümü yıkamam lazım lavabo ne tarafta ben seni götüreyim melih sendemi geleceksin en son lavabo aradığın zaman neler oldu bir hatırla istersen hiç unutmadım ki öhm öhm denizin öksürük sesiyle konuşmamız kesildi ya ne oldu bizede anlatsanıza denizz tamam tamam neyse sevgilim biz gidelim yoksa kan çıkacak ve beraber lavaboya gittik.

Beğenmeyi unutmayın ...

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin