kendimi o kadar yanlız hissediyorumki yolun ortasında yürümeye başladım nasıl böyle birşey yapabilirler bana hesap sordular ya gözlerindeki güvensizliği göre biliyordum yağmur yağmaya başladı son suratli bi araba tam bana carpacakken biri beni kendine doğru çekti ve bana araba çarpmasını engelledi şuan sarılıyorduk kendimi geri çektim kim olduğunu görmek için aman allahım bu melih yanardağ kendime geldim ve ağlamaya başladım okadar korktum ki bama sarıldı şt sakin ol geçti başımı gohsune yasladım o kadar huzur vericiydiki kokusunda huzur buluyordum biraz sakinleştim ve geri çekildim elleriyle göz yaşlarımı sildi bunu neden yaptın melih çünkü ufaklığıma zarar gelmesini istemiyorum bune şimdi hadi gidelim biraz daha bu yağmurun altında kalırsak hastalanacaz seni evine bırakayım benimde uçağa yetişmem lazım. Birşey demedim arabaya bindik arabada büyük bir sesizlik oldu sonra sesizliği o bozdu özür dilerim o gün olanlar için bir daha öyle birşey yaşanmayacak bunun sözünü verebilirim bende teşekkür ederim hayatımı kurtardığın için önemli değil barıştıkmı kafamı saladım ve sonunda evime geldik arabayı durdurdu teşekkürler önemli değil görüşürüz görüşürüz ben evime girdim oda gitti hemen üstümü değiştirdim ve koltukta uzandım ayağımı uzatim annem geldi yeni banyodan çıkmış hoşgeldin kızım hoş bulduk annem sen niye erken geldin bi sorun yok değilmi yoksa hastamısın iyiyim anne sadece ayağımı burktum ağrım vardı bende eve geleyim dedim dur bi bakayım a çok güzel bir durumda şişlik yok morarmada yok kim müdahale etti buna kadir hocam o baktı ayağıma gerçekten çok güzel bakmış neyse annecim benim çok uykum var ben odama çıkıyorum tamam yavrum iyi geceler iyi geceler odama çıktım kendimi yatağa attım gözümün önüne bugün yaşadıklarım geldi melihle bugün olanlar çok değşik bir adam o gün kavga ettik ve bugün hayatımı kurtardı bana sarıldı ben ona sarılınca çok değişik hissetim ve en önemlisi bana ufaklığım dedi benden özür diledi kafam çok karıştı melih yanardağ çok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomansaYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...