14. bölüm

107 15 0
                                    

İki gün sonra
O kadar canım sıkılıyor ki günlerdir bizimkilerlede konuşmuyorum hala benden özür dilemediler saate baktım 17.30 annemin nöbeti var bugün evde tekim duşa girdim sonra dışarıda sahilde dolaşmaya karar verdim kulaklığımı taktım sezan aksudan uçurum sahilde yürümeye başladım çok mutsuzdum biraz ilerledim havayı ciğerlerime çektim a bir dk şu kayalıkların ordaki kadir hoca içki içiyor çok kötü bir durumda hemen yanına gitim oturdum hocam iyimisiniz ne oldu size elindeki içki şişesini almaya çalıştım ama izin vermedi neden hep böylesiniz hep içiyorsunuz benimle paylaşabilirsiniz hiç yüzünüz gülmüyor ve hemen içiyorsunuz ne oldu lûtfen anlattın çok mu merak ediyorsun dinle o zaman  ben aşka hiç inanmazdım taki onunla tanışana kadar herşey çok güzeldi evlenecektik sonra dedi yutkundu beni bıraktı intihar etti ve sana neden böyle davranıyorum diye düşünüyorsun değilmi kafamı saladım çünkü melis ona çok benziyorsun gözlerin saçların gülüşün herşeyin melis herşeyin ağlamaya başladım o da ağlıyordu hiç düşünmeden sarıldım çok yaralıydı ve ben keşke o gün neden sevgilisinin gelmediğini sormasaydım.
Melihin ağzından
Sahilde arabamla geçiriyordum keşke ufaklıkta yanımda olsaydı bir dk melis deyilmi o kayalıklardaki yanındaki adam kim içki içiyor senin ne işin var o adamın yanında melis hemen arabadan indim ve yanlarına gittim.
Ne oluyor burda melis neden bu adamın yanındasın benim kolumdan tutu ve kaldırdı yürü gidiyoruz ne yaptığını sanıyorsun sen kadir hoca melihle sataşmaya başladı ve kendinde deyildi allahım inşallah kavga etmezler sen kimsin ya celatınım lan deyip yumruğu geçirdi kadir hocanın ben hiç birşey diyemedim beni kolumdan tutarak arabaya götürdü ve kapıyı kapattı kendi yerine oturdu arabayı çalıştırdi sen ne yaptığını sanıyorsun sen ne hakla benim hocama yumruk atarsın sen kendini ne zanediyorsun sen kimsin ya sen kimsin cevap versene duymuyormusun melih arabayı durdur inecem cevap vermiyor allah ım çıldıracam durdur arbayı inecem  hayır ufaklık seni evine ben bırakacam yoldada bu durumun yaşanmasını istemiyorum hay allahım ya çatık neden böyle davranıyorsun yaklaşık on dk sonra durdu dışarı baktığımda evimin önünde olduğumuzu gördüm teşekkürler dedim sinirli bir sesle önemli değil dedi ve indim ben evime girdim oda gitti sinirden kuduruyorum resmen üzerimi değişitirdim ayıcıklı pembe şortumu giydim ve beyaz rambo atletimi giydim hava sicakti kendime kahve yaptım ve televizyon izlemeye başladım ve kapı çaldı kimki bu saate kapıyı açtım gördüğüm kişiyle şok oldum...

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin