29. bölüm

49 11 1
                                    

Melih seninle konuşmak istemiyorum git lütfen melis lütfen açıklamama izin ver hayır dinlwmek istemiyorum ben anlıyacağımı anladım beni birdaha kandırmana asla izin vermiyecem tam içei girecekken beni kucağına aldı arabaya götürdü ne yapıyorsun bırak beni hemen madem beni dinlemiyorsun bende seni kaçırıyorum ya yapamasın indir beni hemen ayağımı salıyordum rahat dur heryerin görünecek hem bune etek boyudur ya sanane beni arabaya bindirdi kapıları kiltledi hızla uzaklaştık evden boş bir arsaya geldik arabadan indirdi beni söyleyeceğin hiçbir şeye inanıyorum bak melis ne o kadına nasıl dokuduğunu yatak odanda nasıl sarıldığınımı anlatacaksın ben gelmeseydim allah bilir neler yapacaktın öyle birşey yok lütfen söyleyeceklerimi bir dinle ondan sonra ister bana inan ister beni çek vur sesimi çıkarmam tamam anlat dinliyorum banu istanbul daki şirketen mimar bizim karşı firmadan bana aşık oldu ben her defasında reddettim ama kabul etmedi beni saplantı haline getirmiş seni sevdiğimi biliyor ama yinede benden vazgeçmiyor bugün antalya ya gelmiş senin yanındayken telefonla konuştuğum kişi oydu beni görmek istiyordu ben kesinlikle reddettim bu sefer evime geldi o bana sarılırken sen geldin sana yemin ediyorum ne banuya nede başka bir kadına asla dokunmadim benim birtane sevdiğim öptüğüm sarıldığım ömrüne ömürümü adadığım kişi sensin ben sana aşığım seni çok seviyorum ve ömrümün yetği kadarda sevmeye devam edecem ben seni kokunu bile başksından kıskanırken nasıl  başkasıyla olurum beni affet ebilecekmisin keşke bana önceden anlatsaydın bunlar yaşanmazdı seni bir şartla affediyorum bir daha hiç bir kadına sarılırken görmeyecem kaldıki bizim odamızda beni ilk öptüğün yerde ilk seni seviyorum dediğin yerde tamamı söz bir daha asla benimle konuşamıyacak bile affettinmi beni affetim şapşal affettim sarıldık uzun bir süre seni kaybedeceğim den çok korktum asıl ben korktum başkasını sevdiğin ihtimali bile beni yıktı bende yarattığın etkiyi gör seni seviyorum seni seviyorum ...

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin