8. bölüm

168 15 0
                                    

-Hoşgeldiniz.

- Hoşbulduk.

"Dedim ve içeri boranın odasına geçtik. Hemen Boraya sarıldım."

-Hoşgeldiniz.

-Özür dilerim geç kaldım.

- Saçmalama sen nasılsın asıl ?

- Deniz sağolsun çok iyi baktı bana yardım etti ve sana kan veren kişi Deniz.

"Denize elini uzattı. "

- Teşekkür ederim hayatımı kuratardın sana çok şey borçluyum.

-Kim olsa aynı şeyi yapardı ve asıl ben sana teşekkür ederim sen olmasaydın Melisle tanışamazdık.

- Ama yinede sana borçluyum senin için ne yapabilirim.

-Peki o zaman bu hafta sonu hepinizi kampa davet ediyorum ben ve arkadaşım ve hepiniz tabi eğer kendini iyi hissetmesen sen bilirsin.

-Aslında iyi olur bende yatmaktan sıkılmıştım gençler siz ne diyorsunuz?

"Murat ve aliş kabul etti bana uyar dedi cemre gözlerim defneyle buluştu denizden nefret ediyor kabul edermi acaba diye düşünürken..."

aliş defne sende geliyorsun dimi peki tamam bende geliyorum ben yeri ve saati cemreye atarım  hepimiz onayladıktan sonra  e ben müsadenizi istiyorum hasta ziyareti kısası makbuldür hem birsürü işim var hepinizle tanıştığıma memnun oldum bizde kalkalım artık bora sende dinlen biz gene geliriz dedi defne görüşürüz o zaman görüşürüz deyip çıktık herkes evlerine dağıldı ben ve deniz tek kaldık deniz vaktin varsa bize gidelim sana kahve yapayım malesef külkedisi şirkete gitmem lazım başka sefere artık peki görüşürüz o zaman görüşürüz ben evime geçtim oda arabasına bindi ve gitti annem uyuyordu bende üstümü değiştirdim ve kahvaltı hazırlamaya başladım ve sonunda kahvaltı hazır anemi çağırmaya gittim uyanmıştı günaydın annecim günaydın kızım kahvaltı hazırladım hadi yaplım ben çok acıktım tamam kızım hadi gidelim beraber mutfak masasına geçtik bora nasıl kızım iyi anne annecim sana birşey söyleyebilirmiyim söyle kızım anne deniz beni ve arkadaşlarımı hafta sonu kampa çağırdı gidebilirmiyim üstüne kalın birşeyler al orası soğuk olur şimdi izin veriyorsun yani kızım sen artık çocuk değisin istediğini yapabilirsin seni çok seviyorum annecim bende seni kızım e bugün ne yapıyoruz dizi izleyelim çoktandır fırsat bulamıyoruz olur ben şunları makinaya atayım mısır patlatayım sende içerde biraz dinlen gece baya yoruldun tamam annem gitti bende bulaşıkları makineye attım mısırı tam kaseye boşaltırken telefonuma mesaj geldi mısırı boşaltırken mesaja baktım mesaj denizden kampın yeri ve saati bide üzerini kalın giyin hasta olmanı istemem teşekürler beni düşündüğün için gülen yüz gönderdim ve mısır kasesini aldım ve içeri geçtim annemle dizimizi izledik akşam yemeğimizide yedik uykum geldiği için odama çıktım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin