12. bölüm

112 15 1
                                    

Deniz gitti bende kalktım okulun arkasında sigara içen kadir hocanın yanına gittim. Çok içiyorsunuz cevap vermedi bende banka oturdum duman üstüne geliyor uzak dur benden bende cevap vermedim sigarayı söndürdü zil çaldı kalkalımı olur tam kalktım ayağım burkuldu onun elini tutum ah dur gel şuraya otur eyildi ayağımı dizinin üstüne koydu ayakkabımı çıkardı bileğime baktı ufaladı ah sen sakın kalkma ben hemen geliyorum giti ah allah ım çok ağırıyor kadir hoca geldi elinde buzla geldi buzu ayağıma koyacakken elini tutum lütfen kalkın önümde diz çöküyorsunuz  biri görebilir sence umrumdamı senin canından önemli değil şimdi izin ver işimi yapayım dedi ve buzu bileğime  tutu buzu bıraktı ayak bileğimi kavradı melis gözlerimin içine bak tam dikatimi ona verdim seni seviyorum dedi ve bileğimi sağa sola çecirdi acıdan omuzunu tutum ve elini ayağımdan çekti şimdi nasıl hissediyorsun? Sanırım geçti ayağımın üstüne basmaya çalıştım ağrım geçti hafif vardı sanırım dikatimi ona vermem için öyle yaptı ağrın varmı az hastaneye gidelim kırık varmı diye gerek yok siz bu yöntemi nerden biliyorsunuz e oda bana kalsın ben tekrar oturdum ayakkabımı giymek için tam elimi uzatım o benden önce davrandı ayakkabımı giydirdi kalktık benim çantamı aldı hocam gerek yok lütfen beni dinlemedi ve kolunu uzatı tutmam için bende koluna girdim ve okula girdik sınıfada bu şekilde girdik herkes bize bakıyordu bizimkilerde  beni yerime götürdü çantamıda sırama bıraktı teşekkürler dedim göz kırptı ve yerine geçti günaydın sağol nasılsınîz sağol sizde sağolun oturun ve yoklamayı almaya başladı aliş şimşek burda murat karademir burda ecemsu boz burda defne yaman burda cemre ender burda melis turan burda cenk yel burda ve sonunda yoklama biti derse geçtik toprak çeşitleri ve sonunda  ders biti serbestsiniz aliş ve murat direk sıra çekti yanıma oturdu cemre zaten yanımdaydı defnede alişle muratın arasında oturdu bende telefonumu çıkardım mesajlarıma bakacakken cemre elimden çekti telefonu ne yapıyorsun cemre anlat seni dinliyoruz ne anlatayım denizimi benden özür diledi projenin bizim mahallede olduğunu bilmiyormuş bizim kavga ettiğimizi bilmiyormuş ve gidecekmiş bugün sen bugün denizle mi konuştun dedi murat evet okulda peki bizim niye bundan yeni habermiz oluyor çünkü daha yeni konuştuk murat tamam herneyse kadirin kolunu neden tutuyordun dedi defne sinirli bir şekilde  ne oluyor size bune tavır hesapmı soruyorsunuz bana melis ya ben orda canımla cebeleşirken hanginiz yanımdaydınız o vardı siz üzülmeyin endişelenmeyin diye size ayağımı burktuğumu söylemiyeyim sizin yaptığınız gerçekten harikasınız dedim ve çantamı aldım ve kalktım ayağım ağırdığından yavaş yavaş yürüdüm kapıyı çarptım çıktım ve okuldan çıktım...

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin