64. bölüm

33 4 0
                                    

Gitmek zorundayım herşeyden herkesden uzaklaşmak zorundayım biraz yalnız kalıp bütün bu sorulara cevap bulmam gerekiyor ve bu gerçeklerle yüzleşmem. Melis bende seninle gelmek istiyorum seni yalnız bırakmak içime sinmiyor sadece yanında olacam dilersen bu konuları konuşmayız bile ama ben seni bu halde tek gönderemem kuşum ben de böyle bir durumda olsaydım sende beni yalnız bırakmazdın biliyorum o yüzden itiraz etme lütfen. Peki tamam ama ailene ve murata ne diyeceksin cemre? Uydururum birşeyler merak etme. Peki kızlar o zaman ben sizin işlemlerinizi haledeyim. Sağol denizim. Sen sağol. Tam eline telefonu aldı telefonu çaldı deniz bana baktı . Melih haber vermeden geldik açmasam merak eder. Aç ama burda olduğu söyleme. Tamam. Alo abi. Deniz ben arda. Ne oldu arda melihin telefonu neden sende kötü birşey yok değil mi? Abi melih . Ne oldu melihe arda! Melih bir kaza geçirdi durumu kıritik çok aşırı hız yapmış araba pert hastaneye kaldırıldı ve melisi sayıklıyor nerdesin? Ttamam bben hemen geliyorum. Telefonu kapattı ben ayağa kalktım . Deniz melihe birşeymi oldu? Şey. Deniz söylesene! Melis bir sakin ol önce. Deniz ne oldu. Melih bir kaza geçirmiş durumu kıritik ve seni sayıklamış. Melih gözüm karamaya başladı  sonrası karanlık ...
Gözlerimi zor bela araladım melih melihim kaza geçirdi kalkmaya çalıştım . Melis sakin ol güzelim zorlama kendini dinlenmen gerek. Ne dinlenmesi deniz elimdeki serumu çıkardım ayakkabılarımı giydim. Nereye gidiyorsun melis? Melihe aşkıma. Biletleri aldım gidermisin bilmiyorum uyanmanı bekledim gidecekmisin? Evet onu bu halde bırakamam. Hadi gidelim. Berk herşey için teşekkür ederim görüşmek üzere. Rica ederim ne drmek kendine iyi bak. Taksiye bindik allahım ne olur melihime birşey olmasın ben onsuz yaşayamam gözlerim ağlamaktan kan çanağına dönmüş araba durdu geldiğinimizi anladım deniz taksiciye parasını verdi ve indik başım döndü cemre koluma girdi. Güzelim iyi değilsin. Hayır cemre ne olursa olsun melihe gidecem. Uçağa beş dk kaldı hadi binelim kızlar. Kafamı salladım ve uçağa bindik pilot son konuşmasını yaptı ve uçak kalktı. Ona birşey olmaz dimi cemre. İnşallah olmayacak melih seni bırakıp gitmez canım. Kafamı cama yasladım göz yaşlarım boşalıyordu melih ona birşey olsa dayanamam. Yaklaşık bir saat sonra uçak indi telefonumu açtım uçaktan indim sayısız cevapsız aramalar mesajlar en.çok melih aramış taksiye bindik ve ardayı aradım yani abimi. Alo abi. Melis. Melihin durumu nasıl? Kötü doktorlar herşeye hazırlıklı olun dedi. Nasıl ya nasıl? Telefon elimden düştü melih melihim gözlerim karadı sonrası karanlık ...

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin