Tartışma sesleri geliyor annemin sesi melihin ve adnan amcanın ne konuşuyorlar acaba?
Melis benim kızım ve bunu şimdi öğrenmesi gerekiyor bi babasının olduğunu bilmesi gerekiyor. Adnan düğün bitsin ondan sonra onun mutluluğunun bozulmasını istemiyorum. Amca bugün onun için çok sıkıntılı geçti bugünü atlatalım sonra senin onun babası olduğunu ve ardanın kardeşi olduğunu beraber söylersiniz çünkü bu ikinizin suçu!
Duyduklarım karşısında sanki beynim durdu kalbim sıkışıyor nefesim kesiliyor yandaki masaya tutundum vazo düştü nefes alamıyordum ama burdan biran önce uzaklaşmam gerekiyor çiçeğimi attım duvağımı attım ve koşmaya başladım hıçkırarak ağlıyordum bir taksiye bindim nereye gideceğimi bilmiyorum en iyisi istanbula gitmek beni orda bulamazlar yani bir süre. Havalimanına lütfen. Peki efendim. Adam bana peçete uzatı . sağolun. Önemli degil. Telefonumu kapattım kimseyle konuşmak istemiyorum ya melih bana nasıl söylemez araba durdu geldiğimizi anladım taksiciye parasını ödedim ve havalimanına girdim o kadar çok ağlıyordum ki herkes bana bakıyordu bilet alma yerine gittim boğazımı temizledim ve. İstanbul için en erken bileti almak istiyorum. İlk bilet on beş dk sonra onaylıyormusunuz. Evet bileti aldım ve beklemeye başladım ve sonunda uçak saati geldi uçağa bindim pencere tarafına oturdum ve hala ağlıyordum keşke şuan kulaklığım yanımda olsaydı şarkı dinlerdim düşünmemek için. Yanımda oturan çok yakışıklı esmer melihin yaşlarında bir adam bana peçete uzattı. Teşekkür ederim. Önemli değil. Dedi ve çantasından bir şey çıkardı ve bana uzatı bu kulaklık ve paketteydi. Bende böyle olduğum zamanda en ihtiyacım olan şey. Gerçekten çok teşekkür ederim çok ihtiyacım vardı yanımda telefon ve cüzdanımdan başka birşey yok alamadım. Seni böyle üzen şey ne anlatmak istersen dinlerim. Şu an o kadar hayal kırıklığı yaşadım ki yıllardır öldüğünü sandığım babamın bugün yaşadığını ve evleneceğim adamın amcası olduğunu öğrendim annem bana yıllardır yalan söylemiş ve en acısıda ne biliyormusun? Sevdiğim adamın benim babam olmadan nasıl acı çektiğimi bilmesine rağmen benden bunu saklaması ve bir abimin olduğunu öğrendim düğünüme dklar kala herkesden herşeyden uzaklaşmak istiyorum biraz istanbul da kalacam sonra belki yurtdışı şimdi nereye gidecem ne yapacam bilmiyorum uçaktan inince arkadaşımı ararım heralde. Bu durumda ne denir bilmiyorum çok üzgünüm beni lütfen yanlış anlama ama arkadaşını arasan muhakkak orayı bulurlar ben tek yaşıyorum istersen benim evimde kalabilirsin ben arkadaşımda kalırım sana giyecek birşeylerde ayrarız. Gerçekten gerek yok benim yüzümden evinden olmanı istemem düzenini bozma hem adını bile bilmediğin bir kıza evini mi emanet edeceksin? Sadece sana yardım etmek istiyorum ve sana güveniyorum ev konusunu merak etme ve ben Berk sen? Melis. Lütfen kabul et. O zaman sende gel benim için bir sorun olmaz hem tek kalırsam kafayı yerim. Peki eğer için böyle rahat edecekse kabul şimdi yolculuğa odaklan. Teşekkürler kulaklığı taktım ve gözlerimi kapattım bir saat sonra seslerle uyandım uçak durmuş yolcular iniyor üzerimde bir ceket var bu berkin . Gidelimi? Olur kalktık ceketi ona uzattım oda aldı ve omuzuma attı. Berk gerek yok. Gerek var hadi. Çantasını aldı ve uçaktan indik berk bir telefon konuşması yaptıktan sonra önümüzde siyah bir jip durdu içinden vale indi ve berk şoför koltuğununun yanındaki kapıyı açtı ve eliyle binmemi işaret etti ben bindim kapıyı kapattı sonra oda bindi ve aracı sürdü. Berk ben sana nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum. Teşekküre gerek yok sadece yardım ediyorum ve şimdimi elbise almaya gitmek istersin yoksa eve gidip biraz dinlendikten sonra iyi görünmüyorsun çünkü yorulmanı istemem. Aslına bakarsan başım felaket ağırıyor sonra gitsek çok iyi olur. Peki o zaman direk eve gidiyoruz. Yol boyunca ikimizden de ses çıkmadı ve bahçeli büyük bir evin önünde durduk çok tatlı bir eve benziyor. Hadi bakalım gidelim melis. Kafamı salladım ve aracdan indik tam bahçeye girecekken ayağım burkuldu topuğumda kırıldı çok ağırıyor yürüyemiyorum . Ahhh of kahretsin bir bu eksikti ayağım . Dur bir bakayım . Elini tam ayağıma attı acıdan bağırdım. Yapma dokunma berk. İçeri gidelim bir bakalım buz koyalım yürüye bilecekmisin? Hıhı tam bir adım atacakken ağrıdan yürüyemedim . İzninle deyip beni kucağına aldı ve eve girdik ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomantikYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...