69.bölüm

129 5 0
                                    

Ailecek konuştuk gerçekleri öğrendim ve onları kabul ettim melihle düğün tarihi almaya gittik üç gün sonra düğün var ve şu an gelinlikçideyiz omuzları açık vücuduma tam oturan balık model bir gelinlik aldık düğün için başka bir kumsal seçtik melih bana söz verdiği gibi çok güzel bir düğün organize etti bu kına tekrar yapmak istemedim şu an abim arda deniz melih ve defne ve ben sahilde kahvaltı ediyoruz abimin yanında oturdum melih de karşımda. Avukat sende birşeyler yokmu hatun felan dedi melih? Yok kuzen  o mesele biraz karışık . Hadi bakalım burdan sonra nereye gidiliyor ben ve melisin işi var siz? Melihin gözüne baktım ne işimiz var bilmiyorum göz kırpınca kaçamak yapacağımızı anladım ve gülümsedim. Benim adliyede bir işim var oraya gidecem. Bizde defneyle alışverişe gidecez . Kalkalım mı artık dedim. Hepberaber kalktık abim bana sarıldı anlımdan öptü. Dikkat et kendine prensesim. Sende abi. Melih bizi izliyordu ve gözlerinin içi gülüyordu. Elini tutum ve melihin arabasına bindik. Melih. Efendim hatunum? Nereye gidiyoruz? Çok meraklısın hatun az kaldı sabret. Peki paşam dedim gülerek . Yaklaşık yirmi dk sonra araba durdu ama burası melihle bizim evimiz meraklı gözlerle ona bakarken o çoktan yanıma gelmiş gözlerimi bağlamıştı. Aşkım ne oluyor. Sabret aşkım az kaldı. Melihin yönlendirmesiyle bir yerde durduk sesler geliyordu ama anlamadım gözlerimi açtı. Düğün hediyen meleğim. Melih bu  çok güzel çok teşekkür ederim sevgilim ama  gerek yoktu senin araban yeterliydi . Bak karıcım  ben şirketteyken yanıma gelmen için kızımızı okula bırakmak için ki sende şirketimizin yazarısın yani güzeler güzeli karıcım güle güle kullan. 34 mls ynrdğ siyah bmw melihin de aynısı . Seni o kadar çok seviyorum ki kocacım çocuklarımın babası mükemmel adam. Bende seni mükemmelim dedi ve beni kendine doğru çekti ve onu öptüm sonra sarıldık ...

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin