Kapıyı çaldım ses gelmeyince içeri girdim melih uyumuş üstü açık kalmış örtüm tam gidecekken bileğimi tutu gitme melis sende beni bırakma lütfen sanırım uykusunda sayıklıyor terlemiş ateşine bakmak için elimi anlına götürdüm aman allahım melih yanıyor hemen üstünü açtım ve çekmecedeki termometreyi melihin ağzına koydum ateşi 39.5 allahım havale geçirecek melih uyan sevgilim melih ne olur uyan gözlerini yavaşça araladı ama kendimde değil di tişörtünü çıkardım ve banyoya götürdüm soğuk suyu açtım ve duşun altına girdik elimi melihin beline sardım gücünü bana versin diye soğuk suyla melihin vücuduna elimle yıkıyordum onun vücut sıcaklığı normale dönerken benim elim onun vücudunun değdiği yerlerde sanki alev alıyor çok utanıyorum ama bunu yapmam gerekiyor dudaklarımı anlına bastırdım şükürler olsun fazla sıcak değildi suyu kapattım havluyla melihin kafasını kuruladım sonra kollarını melih kolumu tuttu. Ben gerisini hallederim hadi sen git üzerini giy hasta olacaksın. Tamam sende böyle fazla durma ben gidip hemen geliyorum. Tamam sevgilim. Odama gittim defnenin benim için getirdiği geceliği giydim saçımı kurutmadan topuz yaptım ve mutfağa gittim sirkeli su hazırladım bir bez aldım ve melihin odasına gittim uyumuş ateşine baktım neyseki hafif var sirkeli suyu bezle ıslatıp anlına sürdüm ve yatağın yanında duran tekli koltuğa oturdum ve melihin elini tutum özür dillerim sevgilim senden şüphelenim çok yakında senin karın olacam ve sana güvenmedim ah nasıl unutum partiden sonra melihle konuşmam gerekiyordu bezi melihin kollarına sürdüm sonrada boynuna irkildi ve bezi bıraktım melihin ateşini ölçtüm oh çok şükür düşmüş saat beş buçuk melihin elini tutum ve gözlerim kapanmaya başladı. Çok halsiz hissediyorum melisin burda ne işi var hatırladım gece ateşim çıktı melis sabaha kadar başımda bekledi kıyamam güzelime benim yüzümden böyle uyumuş onu kucağıma aldım ve yatağıma koydum yanında uzandım ve üzerimizi örtüm sen olmasaydın ne yapardım bilmiyorum iyiki hayatımdasın saçına öpücük kondurdum telefonumu elime aldım ve denize mesaj attım olanları anlattım odama gelip melisi uyandırmamaları için ve duşa girdim burda olan kıyafetlerimi giydim beyaz tişört kot pantolon odaya girdim melis hala uyuyordu sesizce aşağı deniz ile defnenin yanına gittim. Of başım çatlıyor bir dk melih nerde ben bu yatağa nasıl geldim melih hasta haliyle nereye gitti of melih koşarak aşağı indim ayağım kaydı tam düşecekken deniz beni tutu melih hemen yanıma geldi iyimisin melis? Teşekkürler deniz sen olmasaydın. Teşekküre gerek yok iyi ol yeter hem sen neden öyle hızlı iniyordun? Ben melihe bakmak için. Anladım. deniz hayatım bakarmısın? Geliyorum sevgilim. Deniz defnenin yanına gitti. İyimisin güzelim? Neden gittin melih bu hasta halinle neden kalktın ki seni göremeyince ne kadar korktum biliyormusun sen aklım çıktı dedim sinirle gözümden bir damla yaş aktı. Özür dilerim sevgilim ben iyiyim merak etme gözümün yaşını sildi ve dudaklarıma öpücük kondurdu ve deniz içeri girdi. Öhm öhm gençler bölüyorum ama kahvaltı hazır. Ulan deniz intikamımı öyle bir alacam ki senin düğün gecende sana. Melihh sevgilim uzatma gidelim. Sen melise dua et. Teşekkür ederim yenge dedi gülerek . Deniz şimdilik seni kurtardım ama bir dahakine melihe bırakmam haberin olsun. İşte benim hatunum. Hadi gidelim daha eve geçeip valizleri alacaz. Aynen hadi gidelim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomansaYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...