Günaydın sevgilim günaydın bitanem seninle uyanmak çok güzel melih birde bana sor seninleyken zaman duruyor sanki ama merak etme bir yanrdağ olduğunda hergün beraber uyanacaz hergün beraber yatacaz hergün beraber boğazımı temizledim uzatma istersen aşkım benim ufaklığım utanmışmı ya melih tamam tamam kahvaltımızı yapalım sonra benim toparlanmam lazım yarın yola çıkacam çıkacaz bizde denizle beraber istanbul a geçecez yanlız bizimkiler nereyi kazandı bilmiyorum dün mevzuniyet bitmeden geldim buraya keşke onlarda yanımda olsa en azından bitanesi aşkım o zaman ara birini öğrenelim doğru o zaman sen konuş ben kahvaltı hazırlayayım hayır ben sonra konuşurum kahvaltıyı beraber hazırlayalım itiraz istemiyorum ufaklık kahvaltıyı ben hazırlıyorum yanlız ben alışıyorum senin yemeklerine ben sana her zaman yaparım senin için herşeyi yaparım seni seviyorum seni seviyorum melih kahvaltı hazırlamak için içeri geçti bende defneyi aradım alo alo bitanem nasılsın iyi canım sen valla aklım sende kaldı dün gittin bende enişteylesin diye rahatsız etmek istemedim bir sorun yok değilmi enişteyle vardı haletik sevindim ya defne birşey soracam tabi sizin nereler çıktı bilmiyorum benim istanbul alişin edirne muratla cemre çanakkale senin benim de istanbul gerçekten mi beraber olacaz desene ay çok mutluyum aynen allahtan bizimkilerde uzak deyiller bize yakın yerlerdeler aynen yarın yola çıkarız aynen bugün toparlanırız bitanem kahvaltı hazır tamam hayatım neyse ben sizi tutmayayım enişteye selam söyle olur söylerim bb bb. Ne oldu aşkım defne istanbul aliş edirne murat ve cemre çanakkale yi kazanmış peki bora ay ben borayı unutum neyse sonra konuşurum onunla defneyle beraber olacaksın evet ama bir sorunmu var? Sevgilim deniz ve defne anlaşamıyor defne denizi görünce bile sinirleniyor deniz de öyle ama sanki başka birşey var aynen dün dans ederken birbirlerinin gözünün içine bakıyolardı fark etinmi evet sevgilim ben denizi ilk defa böyle bir kıza karşı davranıyor bence birbirlerinden hoşlanıyolar yakında ortaya çıkar doydunmu sevgilim evet ben buraları toparlıyım çıkalım beraber toparladık ve yola çıktık melih beni eve bıraktı ve giti bende eve girdim hoşgeldin kızım hoşbulduk annecim acmısın yok annem melihle yaptık biz ben bir duş alayım sonra toparlanayım istanbul çıktı yazarlık ve seneryoculuk hayırlı olsun kuşum sağol annem ben banyoya giriyorum tamam yavrum kendimi suyun altına bıraktım o kadar rahatladımki odama geçtim dolabımın karşısına geçtim ne giysem acaba beyaz şortumu siyah tişörtümü tamam kıyafelerimi giydim saçımı kurutum dağınık ev topuzu yaptım ve şimdi valizimi toplamaya sıra geldi evden ayrılıyorum çok üzülüyorum ama bu benim hayallerim için gerkli ayrıca sevdiğim adamda yanımda valizimi çıkardım kıyafetlerimi yerleşrirdim telefonum çaldı. Alo efendim bora naber iyi sen ben de iyi valizimi toparlıyordum melis sen nereyi kazandın istanbul sen ben muğla gerçekten çok sevindim melis eyer biraz vaktin varsa bizim kafeye gelirmisin hepimiz son bir kere toplanıyoruz tamam ben hazırlanıp çıkıyorum tamam canım bb bb. Bence üstümü değiştirmeme gerek yok saçımı örük yaptım ve hazırım telefonumu aldım kulaklıklarımı taktım şarkımı açtım ve yola çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomanceYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...