Hadi sevgilim kalk artık okula geç kalacaksın aşkım beş dk daha saçlarıma öpücük kondurdu sevgilimi melih gözlerimi açtım melih sen ne zamn geldin sen ne yapıyorsun burda ne zamandan beri burdasın ve beni bu halde gördün annem nerde sakin ol sevgilim annen çıktı bende seni okula bırakacam bugün deneme sınavın var bitikten sonra seni alıyorum bize gidiyoruz bugün konu biter sonra stres atmaya başlayacaz ve şuan çok güzel görünüyorsun ve kahvaltı yapmaya gidiyoruz ama aşkım ben sabahları yemek yiyemiyorum ama bitanem okula gidiyorsun ve sınavın var güçsûz düşersin hadi üzme beni benim için tamam tamam dudaklarına bir buse kondurdum ve kalktım dolabımdan siyah kotumu beyaz v yaka tişörtüm ve deri kot ceketimi aldım banyoya yöneldim melih bileğimden kavradı nereye sevgilim bayoya üstümü değiştirecem burdada değiştirebilrsin bence beni kendine çekti geç kalıyoruz melih yanardağ dedim ve banyoya koştum kaç sen ufaklık kaç dedi ve gülmeye başladım ve üstümü değiştirdim ve sonunda hazırdım odama girdim çok güzelsin sevgilim senin baktığın yerleri bile kıskanıyorum gülüşünü kimsenin görmesini istemiyorum ben ilk defa böyle oluyorum gör bende yarattığın etkiyi seni herşeyden herkesden çok seviyorum bende seni sardık hadi çıkalım geç kalmayalım peki ben çantamı alayım çıkalım tamam sevgilim ve şuan sahilde çok güzel bir kafede kahvaltı yapıyoruz beğendin mi sevgilim evet burası çok güzel aşkım efendim aşkım ben birşey düşündüm ne dûşündün melih bugün konuların bitiyorya yarın arkadaşlarla beraber kampa gidelim ve o günü telafi etmiş olurum çok güzel olur ama bilmiyorum ki gelirlermi bir konuşayım onlarla sana haber veririm tamam sevgilim kafede tanıdık bir yüz gördüm kuzey bu bana doğru geldi kalktım kuzey melis naber iyi senden sayende çok iyiyim sarıldık melihin boğazını temizlemesiyle ayrıldık melih bu okuldan çok yakın arkadaşım onu görebiliyorum zaten kuzey dedi elini uzatarak melih dedi memnun oldum kuzey melih benim s derken melih sözümü kesti ben melisin sözlüsüyüm gerçeken mutluluklar dilerim neyse görüşürüz merve geldi ben gideyim tanıştığımza çok sevindim gerçekten görüşürüz dedi ve kalktı her erkek arkadaşınla böylemisin hayır her erkek arkadaşımla böyle değilim kuzey çok sevdiğim bir arkadaşım da sen ne neden kızdınki o sana sarılma hakkını nerden buluyor melih o benim arkadaşım sevgilisi de yanında sana benden başka kimse sarılamaz ya neden çünkü sen benimsin kimse benden başka sana değil sarılmak dokunamaz bile kıskanıyorum seni bunu sana defalarca söyledim tamam o zaman gidiyoruz nereye gidiyoruz gidince görürsün yolu tarif etim şuan tam kuyumcunun önünde durduk ne işimiz var melis burada gidince görürsün hadi elini tutum ve kuyumcuya girdik hoşgeldiniz gençler ne bakmıştınız dedi satıcı amca amcacım biz çift yüzüklerinden istiyoruz söz yüzüğü gibimi evet peki şöyle modellerimiz var isterseniz hemen isimim tarih yazı yazabiliriz melih bana baktı hala şok içinde hadi seçelim artık şu yüzükleri çok güzel bir yüzük beğendik bu olsun peki yüzüğün içine birşey yazmak istermisiniz melih melis 11.04.2019 tamam ben hemen yazıyorum ve sonunda yüzüklerimizi taktık parasını ödedik ve arabaya bindik melih melis bu lütfen bırak konuşayım ben gerçekten özür dilerim bundan sonra daha dikatli olacam ve ben başkasına asla sana sarıldığım gibi sarılmam sarılamam sana baktığım gibi kimseye bakamam ben seninim sana aitim ve bundan çok mutluyum ve uzandım dudaklarını öpmeye başladım hemen karşılık verdi elimi göhsüne koydum ve ayrıldık asıl ben özür dilerim sevgilim sen benim en büyük zafımsın seni çok seviyorum anlıma öpücük kondurdu hadi okula gidiyoruz ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomantizmYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...