63. bölüm

36 4 0
                                    

Karşımızda gördüğümüz adamla şaşırdık ben kucağından inmeye çalıştım ama berk kafasını salladı inmemem için. Berk  bizden habersiz evlendin mi oğlum? Hayır baba konuşmaya devam ediyordu ki babası onu durdurdu. Ne yani şimdi bu güzel kız benim gelinim değil mi o zaman ne bu hal o gelinlikli sen takım giymişsin . Beni koltuğa oturtu ve konuştu. Baba o benim arkadaşım bir takım sorunlar yüzünden düğünü bozdu kimseyle konuşmak istemiyor lütfen onun burda olduğunu kimse bilmesin. Peki oğlum ben ankaraya dönüyorum sen geleceksin diye seni görmek istedim uçağıma aZ kaldı ben gidiyorum kendinize iyi bakın berk babasını geçirdi ve geldi . Sen bekle hemen geliyorum dedi ve mutfağa gitti ve elinde buzla geldi. Özür dilerim olanlar için seni beklettim. Önemli değil gerçekten . Ayağımı dizinin üstüne aldı ve buzu koydu ayağımı çekecekken bileğimi tutu. Biraz kalması lazım şişkinliğini  geçirir. Kafamı salladım. Arkadaşlarından güvene bileceğin yokmu seni merak etmişlerdir en azından birine haber versen. Telefonu açmak istemiyorum açınca ararlar yerimi bulurlar. İstersen benim telefonumu kulanabilirsin. Peki teşekkürler  ayağımın ağrısı geçti . Peki al dedi ve kalktı. Ben içerdeyim birşey olursa  seslen . Tamam berk gitti bende denizi aradım bir tek ona ve cemreye güvenebilirim ama cemre ye sorarlar denize kimse birşey diyemez ilk çalışta açtı. Alo kimsiniz? Deniz diyebildim sadece. Melis güzelim nerdesin neden düğünden gittin melih kafayı yemek üzere annen birşey demiyor. Deniz kimse varmı yanında? Yok ben tekim ne oldu sesin neden bu kadar kötü nerdesin? Deniz ben çok kötüyüm telefonda anlattılmayacak kadar önemli birşey oldu ben istanbul da yım bir arkadaşımın yanındayım birtek sana güvendim ve seni aradım ama lütfen kimse bilmesin özellikle melih seni aradığımı . Tamam güzelim ben hemen ilk uçakla geliyorum bana konum at bu numarayı arıyayım dimi? Evet deniz cemreyide getirebilirmisin şu an çok ihtiyacım var ona. Getiririm merak etme uçaktan inince haber veririm. Tamam görüşürüz . Görüşürüz güzelim. Telefonu kapattım ve berk geldi. Konuştun mu? Evet arkadaşım buraya gelecekmiş ilk uçakla. Sana bunları aldırdım bedenini bilmiyorum ama umarım olur. Berk gerçekten minnetarım sana. Lütfen beni bir arkadaşın olarak gör onlarda böylemisin. Peki arkadaşım. Yukarda odan hazır istersen bir duş  al anahtar kapının üstünde arkadan kilitlersin herşeyi odada bulabilirsin bonyda temiz havlu var birşeye ihtiyacın olursa çağırabilirsin. Teşekkürler. Önemli değil. Birşey isteyebilirmiyim? Tabi. Gelinliğimin fermuarını açabilirmisin yetişemiyorum. Peki dedi ve hızlı bir şekilde açtı ve kafasını çevirdi. Teşekkür ederim . Kafasını salladı bende yukarıda bana hazırladığı odaya girdim çok gûzel bir oda banyoya girdim ve gelinliğimi çıkardım ve kendimi duşun altına bıraktım ben ne hayal etmiştim ne oldu gözümün önüne melihin ateşi çıkınca onunla beraber duşa girdiğimiz geldi nasıl yapa bildin bunu bana ben kendimden çok  ona güvendim o  benim güvenimi sarstı ya hıçkırarak ağlıyorum göz yaşlarım sularla kaybolmuş annem yıllarca bana yalan söylemiş babam bizi neden bıraktı bir abim var evleneceğim adam bana yalan söyledi ben bunlarla nasıl başa çıkacam herkesten uzaklaşmak istiyorum yarın milanoya gidecem belki bu daha iyidir suyu kapattım ve havluyu giydim gelinliği aldım ve odaya girdim gelinliği yavaşca yatağımın üzerine bıraktım berkin bana aldığı kırmızı elbiseyi giydim ve kahverengi dolgu topuk ayakkabı saçımı kurutum yüzüm solmuş gözlerim şişmiş ağlamaktan gelinliği elime aldım gözlerim yaşarmaya başladı sonra kullaklarımda onların bana söylediği yalanlar yankılanmaya başladı nefesim kesildi ve gelinliği parçalamaya başladım ağlıyordum sadece. Nasıl bunu bana yapabilirler nasıl beni kandıra bilirler gelinliği paramparça etim ve kapı aniden açıldı ve berk geldi. Melis. Ben hala bağırıyordum ağlıyordum. Tamam sakinleş gelinliği aldı elimden aldı ve ona sarıldım . Berk ben melihe güvendim kendimden çok ona güvendim benim babamı ne kadar çok özlediğimi bilmesine rağmen benden sakladı ya biz evlenecektik insan evleneceği insana canından çok  sevdiği birine bunu yaparmı? Sakin ol kendine acı çektirmekten vazgeç sen bu hikayede en mahsum olan kişisin preneses acı çekmesi gereken biri varasa bu sen değilsin onlar hadi sil göz yaşını. Ondan ayrıldım ve göz yaşımı sildim özür dilerim ben farkında değildim sana sarıldım. Böyle birşey için benden özür dilemene gerek yok  ben her zaman yanındayım . Kapı çaldı. Sanırım bu seninkiler sen kapıyı aç ben buraları toplıyım çöpe atacam. Sağol kapıyı açtım ve karşımda deniz ve  cemre vardı cemre bana sarıldı . Kuzum çok merak ettik seni sonra deniz sarıldı .güzelim ne oluyor? İçeri geçin herşeyi anlatacam. Peki. İçeri geçtik oturduk ve berk geldi. Hoşgeldiniz kusura bakmayın ufak bir işim vardı. Deniz bu arkadaşım berk bugün uçakta tanıştık berk bu da benim herşeyim kardeşim deniz. Memnun oldum berk ayrıca çok teşekkür ederim  melisle ilgilendiğin için. Bende memnun oldum melis benimde arkadaşım o yüzünden teşekküre gerek yok. Berk bu cemre benim çocukluk arkadaşım kardeşim gibi . Memnun oldum. Bende. Evet artık anlattırmısın neler oldu neden bu haldesin dedi deniz. Peki anlatıyorum ...
Olanları herşeyi anlattım. Anlamıyorum melis melih senden neden sakladı adnan amca neden anneni bıraktı aralarında ne geçti annen neden babanı sakladı bunları öğrenmen gerek bunlardan kaçamazsın. Deniz benim gerçekleri öğrenmeye gücüm yok yalanlarla daha fazla yaşıyamıyorum savaşacak gücüm kalmadı yarın yurtdışına gidiyorum milanoya . Ne?

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin