Hoşgeldiniz melis hanım. Hoşbulduk. Buyrun hemen başlayalım. Peki. Nasıl birşey istiyorsunuz? Geniş örük topuz olsun ve bindalımın kırmızı tacı var onu takmak istiyorum makyajımı ben yapmak istiyorum izninizle. Peki efendim siz nasıl isterseniz. Saçımı yapmaya başladı ve sonunda çok güzel oldu ve makyajımı yapmaya başladım şeftali tonları yapmaya başladım kalın bir likit
çektim şeftali rengi far sürdüm şeftali rengi alık şürdüm ve koyu kahverengi ruj sürdüm çantamdaki şeftalili parfümü sıktım ve bindalımı giymek için odaya gittim biraz zor giyemiyorum çünkü fermuar arkada kapıdan cemreye seslendim. Hayatım fermuarımı kapatamıyorum yardım edermisin. Tamam aşkım geliyorum. Arkam dönüktü küpelerimi takıyordum ve kapı sesi geldi. Aşkım kusura bakma seninde işin vardı. Fermuarımı yavaşca kapattı bu koku çok tanıdık bu melihin kokusu arkamı döndüm ve melihle göz göze geldik. Hayalerimdekinden bile daha güzel olmuşsun çok yakışmış güzelim, elini yüzüme koydu çok güzel şeftali kokuyorsun ufaklık dedi ve beni öptü ben karşılık verdim ama hemen ayrıldım ve gözlerim doldu. Güzelim ne oldu? Hiç birşey sadece beni ilk öptüğûn an gözümün önüne geldi duygulandım işte. Bende yanlış birşey yaptım sandım en güzel günlerimiz böyle olsun. Dedi ve beni kendine çekti sadece bir gün benim olmana yanardağ olmana bir gün kaldı bebeğim. Şu an o kadar utandım ki kesin yanaklarım kıpkırmızı olmuştur. Utanınca daha güzel oluyorsun bence yarın alık sürme gün boyu kıpkırmızı yanakların olacağın dan eminim güzelim. Allahım nolur bu durumdan kurtulayım yoksa kalpten gidecem ben bunları içimden söylerken kapı çaldı gel komutunu verdikten sonra cemre içeri geldi kusura bakmayın rahatsız ediyorum ama kınanın başlamasına az bir zaman kaldı eve gitmemiz gerekiyor. Ne kusuru canım arkadaşım iyiki geldin yani haber vermek için hadi gidelim dedim hızlıca dışarı kaçtım melih arkamdan sesleniyordu yine kaç ufaklık dedi ama sesinde ki mutluluğu duyabiliyordum. Meleğim çok güzel olmuşsun dedi defne ve boynuma sarıldı. Teşekkür ederim canım darısı başınıza. İnşallah dedi ve melih geldi .kızlar hadi gidelim. Peki damat bey hadi gidelim dedim ve arabaya bindik ben ve melih önde kızlar arkada. Ah bora bizi alacaktı haber veriyim gelmesin dedim ve borayı aradım ikinci çalışta açtı. Alo kuşum. Efendim kuşum işiniz bittiyse geleyim. Bora aslında melih geldi bizi o bırakacak. Anladım güzelim. Geleceksin dimi? Ben direk erkeklerin olduğu mekana geçecem. Uğra ondan sonra gidersin hem onlarda gelecek sonra melihle beraber gidersiniz olur mu kuşum? Sanki sana yok deme gibi bir şansımı var tamam gelecem. Teşekkür ederim görüşürüz. Görüşürüz. Melih. Efendim güzelim? Gelirken denizi de getirirmisin bizimkileride ben ararım. Tamam güzelim. Bir de geç kalma lütfen. Asla seni bir daha görebilme şansını kaçırımıyım tam zamanında orda olacağım güzelim. Ayy melis ne şanslısın bir melih enişteme bak bidde benim öküz murata bak hem romantik hem herşeyine olur diyor valla kıymetini bil. Teşekkür ederim baldız duydun mu hayatım? Ay sanki bilmiyorum ben senin kıymetini kimse görmüyor olabilir ama yanlız olunca bir tek sen görüyorsun sana verdiğim kıymeti ayrıca aşk olsun sana cemre melihin eline koz verdin dedim ve ellerimi birbirine bağladım ve küsmüş gibi yaptım ve kafamı çevirdim. Baldız birirleri küsmüş anlaşılan. Melis hadi ama öylesini söyledim biliyorsun canım. Güzelim bakarmısın bana? Omuzumu kaldırdım hayır dercesine. Hadi güzelim ama bak bir yüzüme. Ve baktım dudağımı büzmüştüm. Ya ama ben senin dudağını öyle büzmene kıyamam şu an seni öpmemek için verdiğim savaş ikinci dünya savaşından beter. Öhm öhm dedi defne . Sizde burdaydınız dimi pardon kızlar. Gülmeye başladım . Sonunda o güzel yüzünü güldürmeyi başardım . Ben aslında size şaka yapmak istemiştim sadece tirip atıyordum yoksa hiç birinize gönül koyamam ki zaten. Meliscim herkes biliyor melihi nasıl sevdiğini ona nasıl değer verdiğini niyetim seni kırmak değildi. Biliyorum canım önemli değil gerçekten. Ve sonunda eve geldik defne ve cemre kendi evlerine hazırlanya gittiler melihte beni bırakıp gitti bende bizim kuşlar gurubuna mesaj attım ve erkeklere haber verdim ve sonunda kına saati geldi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomantizmYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...