49.bölüm

35 8 0
                                    

şarkı bitti ben her geçen gün daha çok aşık oluyorum bu kadına yanıma geldi nasıl beğendiniz mi? Evet harikaydın canım arkadaşım. Teşekkürler. Deniz nerde? Burdayım yenge harikaydın. Teşekkürler  deniz telefonuyla oynamaya başladı melihin telefonuna mesaj geldi. Sevgilim sen birşey demedin melih sana diyorum. Özür dilerim dalmışım ne diyordun? Yok birşey demiyorum. Gidelim mi artık dedi defne. Olur gidelim sıkıldım dedim. Melih melis bu gece bana gidelim son gecemiz yarın eve geçer toparlanıp yola çıkarız nedersiniz. Olur zaten bu gece denizle konuşmam gereken şeyler var. Tamam hadi gidelim o zaman. Benim lavaboya gitmem gerekiyor siz gidin ben hemen geliyorum. Tamam melis ben seni arabada bekliyorum. Kendimi lavaboya zor attım ne oluyor melihe şarkı söyledikten sonra çok değişik davranmaya başladı telefonunda her ne varsa onunla ilgileni acaba başka biri mi var saçmalama melis melih beni çok seviyor off çıldıracam elimi yüzümü yıkadım kuruladım ve çıktım of melih of ah ayağım. İyimisiniz şuan bir adam düşmemi engeledi eli belimdeydi ve çok yakındık sanki çok tanıdık. Melis nerde kaldın bu gelen deniz hemen ayrıldık. iyimisiniz? Evet teşekkür ederim siz olmasaydınız düşecektim. Önemli değil ama biraz dikatli olun çok kötü yaralana bilirdiniz. Tekrar teşekkürler. Görüşmek üzere iyi geceler. Sizede adam gitti. Deniz ben düşecekken beni tutu gerçekten başka birşey yok. Biliyorum tamam bana neden açıklama yapıyorsun ki benim sana güvenim sonsuz canım arkadaşım hem bizimde tanışmamız buna benziyor ve iyiki seni tanımışım sen önce benim arkadaşım sonra yengemsin bunu unutma. Ben çok şanslıyım senin gibi bir dostum olduğu için canım arkadaşım tam sarıldık denizin telefonu çaldı melih arıyor alo abi nerde kaldınız? Geliyoruz. Tamam. Nerde kaldınız diyor gidelim. tamam denizle beraber dışarı çıktık melih arabasına dayanmış telefonuyla uğraşıyordu ve gülüyordu ben yanına gidince hemen telefonu kaldırdı. Geldinizmi hadi gidelim. Arabaya bindik ve melihe hiç birşey söylemedim oda söylemedi ve sonunda denizin evine geldik deniz kapıyı açtı ve içeri girdik koltukta oturduk. Gençler kahve içelim mi dedi deniz? Sevgilim benim çok uykum var  müsadenizle ben uyuyayım dedi denfe. Melih sen? Deniz benim bir kaç telefon göüşmesi yapmam gerekiyor sonra bende uyuyacam kusura bakma. Deniz sen bahçeye git ben kahvelerimizi yapıp geliyorum seninle konuşmamız gerekiyor. Yardım edeyim sana. Yok ben hallederim. Peki hepinize iyi geceler. Defne odasına gitti melihte gitti deniz bahçeye bende mutfağa kahvelerimizi yapmaya gittim ne oluyor melihe neden böyle soğuk davranıyor telefonun da her ne varsa benden daha önemli kahveyi fincanlara boşaltım ve bahçeye gittim. Ellerine sağlık yengecim zahmet oldu sana. Affiyet olsun ne zahmeti dedim buruk bir sesle. Melis sen iyimisin benimle konuşmak istediğin şey ne dedi? Melihe ne oluyor bilmiyorum şarkı söyledikten sonra değişik davranmaya başladı telefonuna mesaj geldi artık ne kadar önemliyse beni bile duymadı ilk defa böyle yaptı ve bana soğuk davranıyor arabaya gitiğim zaman telefonuna bakıp gülüyordu ben gelince hemen kaldırdı ve şimdi yine telefonla uğraşıyor bak telefonda kiminle konuştuğu umrumda değil benim canımı yakan bana böyle davranması. Deniz gülmeye başladı. Deniz ben burda ne anlatıyorum sen ne yapıyorsun tam gidecekken kolumu tutu. Özür dilerim kendimi tutamadım melih seni aldatmıyor melihe ben mesaj attım peki ne attığımı bilmek istermisin? Kafamı saladım. Benden sen şarkı  söylerken seni video ya almamı istedi sonra izlemek için muhtemelen onun için dalgındı öyle ve video yu izlediği için öyle gülüyordu işte bu adam seni bu kadar çok seviyor ama melis lütfen sana bunları anlattığımı melihe söyleme. Ben ne diyeceğimi bilmiyorum bu aramızda sır olarak kalsın melih bilmesin. Tamam bizim küçük sırımız. Ya deniz seni çok seviyorum ya. Bende seni. Geç oldu yarın erken kalkacaz artık uyuyalım mı? Olur bende melihe uğruyayım. Tamam ben odama gidiyorum deniz gitti bende melihin kaldığı odaya gittim.

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin