Hoşgeldiniz, hoşbulduk, sizin için şu masayı ayırtım sağol kuzeycim tekrardan mutluluklar sağol canım arkadaşım. Masaya geçtik içimde bişeyler var sanki birşey olacak gibi. Canım iyimisin iyiyim bitanem . A amcam da burda melih oğlum senin ne işin var burda? Kuzey sözlümün arkadaşı melis . Memnun oldum ben vedat melihin amcası. Elini uzatı elini sıktım çok garp oldum sanki yılardır tanıyordum. Memnun oldum diye bildim sadece, melih izninle lavaboya gitmem gerekiyor. İyimisin sevgilim? değilim hiç iyi değilim dedim ve lavaboya gittim allahım ne oluyor neden böyle hissediyorum babamı çok özledim bugün yokluğunu çok hissetim elimi yüzümü yıkadım ve dışarı çıktım. İyimisin bitanem? Direk melihe sarıldım beni ne olursa olsun bırakma olurmu? Ben seni asla bıramam da ne oldu iyimisin? Evet hadi gidelim sımsıkı tutu elimi ve masaya döndük. Melihin amacası _ kızım iyimisin? İyiyim gerildim heralde biraz. İyi o zaman melihin sen ve melisi yarın bize bekliyorum yemeğe itiraz kabul etmiyorum! Ne dersin sevgilim olur, peki görüşürüz yarın. görüşürüz. Dans müziği çaldı hayatım dans edelim mi? Olur sevgilim biz dansa kalktık ve sonra deniz defneyi dansa kaldırdı. Başımı melihin göhsüne koydum biraz dans ettikten sonra deniz, melih eşlerimizi değiştirelmi olur ben denizle melih defneyle dans etmeye başladı. Yenge bilerek eşleri değiştirdim seninle birşey konuşmam gerek denizi duya bilmek için iyice yaklaştım ve kulağıma söedi melis ben defneye açılmak istiyorum nasıl yapacağımı bilmiyorum istersen şimdi yap bu gece onu bi yere götür yada biz yarın evde olmayacaz evde birşeyler yapabilirsin romantik bir filim falan. Çok sağol yengecim seni çok seviyorum bana sımsıkı sarıldı. Bende seni çok seviyorum canım benim. Melih bize baktı ve sinirli bir şekilde dışarı çıktı. Deniz ben bir melihe bakayım tamam yengem. Melih bankta oturmuş elini yumruk yapmış şimdi bu adam neye sinirlendi yanına oturdum. melih cevap vermedi elini tutm ne oldu sevdiğim gözlerimin içine baktı birşey yok. sevdiğim ne oldu neden kızdın? Denizin sana sarılmasına sana yakın olmasına ama sevgilm. Biliyorum deniz benim kardeşim gibi ama ben seni gözüm den sakınıyorum sana benden başka kimse dokunamaz anlıyormusun? Anlıyorum sevgilim hadi içeri gidelim kuzeyleti tebrik edelim sonra eve gidelim. Kolunu uzatı girmem için koluna girdim ve kuzeylerin yanına gitik kuzeycim tebrik ederim mutluluklar elini sıktım. E darısı başınıza. İnşallah dedi melih ve arabamıza bindik bitanem bu gece seninle bereber uyumak istiyorum olur mu? Olur melih olur sonunda eve geldik çok yorulmuşum melih. Efendim bitanem? hemen uyuyalım olur mu? peki ûstümü değiştirdim ve melihin odasına gitim dışarıyı izliyor du arkadan sarıldım melih ben seni herkesten kıskanıyorum seni başka bir kadınla düşünemiyorum sadece benim ol bana ait ol istiyorum. Ben zaten sadece sana aitim bence bir an önce evlilik için bir adım atalım bu yaz nişan yapalım ne dersin iki ay sonra? Olur annemlede konuşuruz ben artık sadece senin olmak istiyorum. Gel buraya koltukta beraber uzandık ve ona sımsıkı sarıldım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...
Beğenmeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomansaYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...