Bora neden buraya geldik eve gitmiyecekmiydik melis gözlerini bağlamam gerek bora ne oluyor az sabret tamam bağla hadi arabadan inmeme yardım etti elimi tutarak beni kafenin içine getirdi artık açacakmısın bora tamam açıyorum gözlerimi yavaş yavaş açtı karşımda gördüğüm şeyle şok oldum bizim tayfa burda kafeyi süslemişler özür dileriz melis bizi affet hem bu olanlardan sonra düşündüki birbirimizi çok kısıtlıyoruz herkes kendi hayatını yaşasın herkesin önce kendi hayatı sonra biz olmalıyız dedi murat bizi affedebilecekmisi ben size hiç dargın kalabilirmiyim sizi çok seviyorum hepimiz sarıldık sonra aliş gençler o zaman ilk itiraf benden geliyor ben ile buse çıkıyoruz gerçekten mi hayırlı olsun dedi bora benimde size söylemem gereken birşey var ama nasıl karşılarsınız bilmiyorum hadi söylesene melis çatlatma bizi dedi defne peki biz melihle beraberiz gerçekten mi çok mutlu oldum sizin adınıza dedi cemre hepsi mutluluklar diledi kızmadınızmı hayır delimisin çok sevindik dedi murat öyleyse başka itiraf gelmiyorsa pastayı keselim artık dedi aliş tamam hadi keselim pastamızı kestik ve şimdi murat bize gitar çalıp şarkı söylüyor şarkı boyunca cemre gözlerini murattan ayırmadı muratta öyle ama bu dostca bi bakışma değil eminim hem öncedende birkaç defa cemreyi murata bakarken yakalamıştım neyse sonra bir ara konuşurum herkes evlerine dağıldı bende evime gittim direk banyoya girdim sıcak bir duş aldım ve odama girdim dolabımdan kendime siyah taytımı bordo beyaz yazılı tişörtümü giydim saçlarımı düzleştirdim ve telefonum çaldı melih arıyor alo efendim aşkım ne yapıyorsun yeni banyodan çıktım saçlarımı düzleştirdim ve sen aradın şuan senin yanında olmayı o kadar çok isterdimki bende aşkım ben bizimkilerle konuştum biliyorlar aşkım yarın seni evden alacam sana bir süprizim var ne süprizi söylersem süpriz olmaz ufaklık ama ben meraktan uyuyamam bence beni düşünürsen uyursun ben öyle yapıyorum tabikide seni düşünüyorum ama şimdi uyumalısın ufaklık yarın beraberiz uyu uykunu al aşkım iyi geceler sevgilim iyi geceler telefonu bıraktım ve melihi düşünerek uyudum...
Beğenmeyi unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomantizmYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...