Melis hadi uyan artık. Cemre beş dk daha lütfen. Güzelim hadi ama çok özledim seni. Melihin sesini kaydettin dimi ama ben yemem. Dudaklarıma dudak değince gözlerime aniden açtım ve melih tam karşımda. Mememelih senin burda ne işin var yemin ediyorum bu adam beni bir gün kalpten götürecek su verdi içtim. Ya melih niye böyle yapıyorsun. Benimle uyanmaya alış ufaklık. Cemre nerede? O eve gitti muratla buluşacaklarmış hadi hazırlan dışarda kahvaltı yapacaz. Tamam sen aşağı insende ben rahat rahat hazırlansam. Az kaldı az. Efendim melih birşey mi söyledin? Yok bitanem sen hazırlan ben arabada bekliyorum bir kaç telefon görüşmesi yapmam gerekiyor. Tamam melihim! Melih gitti bende banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım ve odama döndüm ne giysem acaba kırmızı çiçekli mini elbisemi giydeim kahverengi babetlerimi giydim saçımı geniş örük yaptım ince bir likit çektim kırmızı rujumu sürdüm maskara ve hazırım yuvarlak çantamı aldım güneş gözlüğümü kafama taktım telefonumu aldım ve evden çıktım melih arabasına yaslanmış telefonuyla uğraşıyordu beni görünce telefonu cebine koydu. Çok güzel olmuşsun hayatım. Teşekkür ederim hayatım. Hadi gidelim. Tamam arabaya bindik. Nikah tarihimizi aldıktan sonra seni bir yere götürecem. Nereye. Süpriz sevgilim. Peki tamam öyle olsun. Melih arabayı durdurdu ve park etti geldik mi sevgilim? Evet. Melih burası seninle ilk geldiğimiz restoran. Seninle olan ilklerimi unutmam mümkün mü? Ya sen ne mükemmel bir adamsın. Beni sen bu hale getirdin hadi gidelim. Elini belime yerleştirdi beni böyle sahiplenmesi çok hoşuma gidiyor oturduk ve iki kişilik kahvaltı istedik melihin telefonuna bildirim geldi bitanem önemli olabilir izninle dedi ve bildirimine baktı telefonu tekrar masaya koydu ve kahvaltı geldi kahvaltımızı yaptık melih hesabı ödedi ve kalktık şimdi nikah dairesine gidiyoruz. Telefonumu arabaya bağladım mustafa ceceli mühür açtım ve yaklaşık yarım saat sonra nikah dairesinin önünde durduk melih arabayı park etti ben indim onu bekledim yanıma bir adam geldi melihin yaşlarında bana bakmaya başladı şt güzellik bana gidelim mi? Sen ne dediğinin farkında mısın defol burdan. Yaa ne yaparsın? Benim birşey yapmama gerek kalmaz nişanlım gerekeni yapar. Hani nerde ben göremiyorum. Şimdi görürsün nişanlısını deyip yumruğu gözüne geçirdi melih çok pis dövüyor adamı melih lütfen yeter öldüreceksin adamı! Bırak geberteyim iti gözü dönmüş resmen. Melih ya o adamı bırakır benimle içeri gelirsin ya da ben bir daha buraya ayak basmam dedim ve adamı bıraktı adam kaçarak giti elim ayağım titriyor sinirden. Neden böyle birşey yaptın melih ya sana birşey olsaydı elini tutum eli hep kanamıştı hemen hastaneye gidiyoruz melih efendi. İyiyim ben sıyrılmış sadece. O zaman arabada pansuman yapacam itiraz istemiyorum. Peki arabaya bindik. Özür dilerim benim yüzümden kavga ettin. Şş tamam geçti olanları unutalım bu güzel günü mahfetmeyelim olurmu? Olur melihim olur sargı bezini eline sardım ve ilk yardım kutusunu torpidoya koydum. Gidelimi güzelim? Gidelim melihin koluna girdim ve nikah dairesine girdik 1 hafta sonrasına gün verdi. Ama melih yetiştiremeyiz ki! yetiştiririz merak etme hadi gidelim arabaya bindik şimdi nereye gidiyoruz melih? Gidince görürsün ama gözlerini bağlamam gerekiyor tamam mı bebeğim. Kafamı salladım bir kumaşla gözümü bağladı yaklaşık bir saat sonra araba durdu. Geldik mi melih? Geldik akşam gözlüm arabadan indi ve elimi tutu benide indirdi gözlerimi açtığımda şok oldum burası ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomantizmYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...