Deniz yanıma geldi. Konuştunuzmu melihle? Evet cemre bi gelsenize dışarı sizinle birşey konuşacam. Tabi hadi gidelim. Bahçeye gittik. Ben melihle konuştum biraz yalnız kalacağımı söyledim ve gerçekleri sonra öğrenecem eve gidip valizimi alacam ondan sonra yurtdışına milanoya gidecem gelirse cemre de. Tabi kızım en başından beri istiyorum zaten beraber gidelim eve ben de valizimi toplayayım . Tamam kızlar ben sizi eve bırakayım. Arabaya bindik ve deniz telefonla konuştu . Tamam semih geri kalanı ben halederim. Melis. Efendim deniz ? Biletiniz pasaportunuz vize herşey hazır . Teşekkür ederim deniz. Ne oldu neden durgunsun güzelim? Bilmiyorum deniz çok kötüyüm ama tek bildiğim şey melihi bu halde bırakıp gidemem. Ne yapacaksın peki? Eve gidip duş alacam sonucu hastaneye gidecem . Tamam güzelim. Yarım saat sonra evimin önünde durduk. İşin bitince ara seni alayım beraber hastaneye gidelim. Teşekkürler deniz . Önemli değil. Evime geçtim valizimi toplamıştım zaten melihin evine götüreceğim için artık bu evde kalamam melihe de gidemem otele giderim dolabımda kalan elbiselerden mavi olanı aldım ve banyoya girdim hızlıca bir duş aldım giyindim ve çıktım saçımı havluyla kurutum ama nemliydi valizimi aldım çantamı aldım bu evle bütün bağımı koparmalıyım son olarak masamın üzerindeki kitabımı aldım melihin benim için yayımlatdığı çantama koydum ve evden çıktım ve deniz gelmişti valizimi arabaya koydu bende son birkez doğup büyüdüğüm eve baktım gözlerim dolu dolu ağlamamak için yukarı bakıyordum denizin sesiyle ona döndüm. Geçecek herşey yine mutlu olacaksın senin sevgin kazanacak nefret kaybeder öfke kaybeder ama sevgi her daim kazanır. Denize sımsıkı sarıldım biran önce melihime gitmek istiyorum deniz. Hemen gidelim arabaya bindik. Deniz benim için bir otel ayarlarmısın eşyalarımıda oraya gönder. Ne oteli melis saçmalama bende kalıyorsun eşyaları oraya bırakacam ben hastaneden sonra melihle beraber evinize gidersiniz diye düşündüm. Hangi ev deniz evlendikten sonra kocamla yaşıyacağım ev mi ben o eve gitmek istemiyorum biliyorsun o evi ne kadar çok seviyorum ama olmaz deniz bu şekilde olmamalı melih hastaneden çıkarsa ne yapacağımı bilmiyorum onun yanında olmam gerekiyor kafam çok karışık. Melis bak güzelim melihi merak etme benim evime geçersiniz ben başka bir yerde kalırım. Hayır zaten benim yüzümden düzenin bozuluyor uzatma beraber kalıyoruz. Peki tamam. Araba durdu arabayı park ettik ve hastaneye gittik kapının önünde annem arda ve babası vardı. Deniz onlara söylermisin kimseye ihtiyacımız yok ben melihle kalıyorum burda kalmalarına daha fazla gerek yok. Kızım bizi dinlemiyecekmisin? Deniz ben melihin yanındayım. Tamam melis ben burdayım. Tamam. İçeri girdim uyuyordu sevgilim gözünden damla yaş akmış sildim dudaklarına buse kondurdum ve yanında oturdum ben seni bırakıp gidemem ki tek gerçeğim sensin elini tutum iyi uykular sevgilim ve gözlerimi kapattım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomanceYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...