Kafeye girdiğimde daha kimse gelmemişti deniz burada yanında bir kız var ben rahatsız etmek istedim bizim büyük masaya geçtim ve bizimkileri beklemeye başladım deniz ve kız kalktı bana doğru geldiler yenge neden teksin melihle mi buluşacaksın yok bizimkiler gelecek son bir kere görüşelim dedik sen buraya gelirmiydin? Bende burdan geçiriyordum buse yi gördüm kahve içmeye geldik buse okuldan arkadaşım melis melihin sözlüsü kız elini uzatı memnun oldum bende demek melihin kalbini çalmayı başardın melih gibi biri aşka dai inanmazdı biliyorum ama değişti benimle değişti neyse benim gitmem lazım tanıştığıma memnun oldum bende görüşürüz buse gitti yenge onlar gelene kadar bende otura bilirmiyim tabiki saçmalama böyle birşeyi sormana gerek bile yok ya ne bileyim defne sorun çıkarır diye deniz birşey sora bilirmiyim tabi yenge defneyle aranızda ne var yani böyle birbirinizin gözünün içine bakıyorsunuz çok farklı ya ben defneyi de seni de ilk defa böyle gördüm tamam seni tanımıyor ilişilerini bilmiyor olabilirim ama seni tanıdığım kadarıyla sanki ona karşı hislerin varmış gibi onun da sana bilmiyorum yengem aslında hoşlanıyorum ama hem kendimden hem onun sevgisinden emin değilim henüz erken yengecim birbirimizi tanımamız gerek o zaman istanbul da iyice tanışırsınız çünkü defne de istanbulu kazandı yarın beraber yola çıkıyoruz belki bu sefer prensesimi bulmuşumdur ha yengecim hayırlısı inşallah çok mutlu olursunuz paşam. İçeri bizimkiler girdi hoşgeldiniz hoşbulduk erkekler selamlaştı cemre de selam verdi denize ve sıra defneye geldi onlar el sıkıştı ve herkes oturdu murat_ melis efendim kuşum melihi arasana oda gelsin peki tamam melihi aradım alo efendim sevgilim aşkım müsait misin evet hepimiz kafede oturuyoruz son bir kere toplandık sende gelsene yok aşkım sen son gününü arkadaşlarınla yalnız geçir biz hep beraberiz zaten denizde burda ayrıca seni çok özledim bende seni o zaman geliyorsun seni hiç kırabilirmiyim seni seviyorum seni seviyorum bb geliyor mu dedi defne evet geliyor on beş dk sonra melih içeri girdi yanıma oturdu kızlar aynı anda hoş geldin enişte dediler melih güldü sonra hoş bulduk dedi sonra bana baktı beni incelemeye başladı sevgilim bir gelirmisin ne oldu melih elimi tutu ve beni lavabonun önüne götürdü bizimkiler bizi göremiyordu melis efendim aşkım neden bu kadar kısa giyindiğini sorabilrmiyim sevgilim ama melih ben seviyorum ya sev ama benimleyken giy seni bu halde başka kimsenin görmesini istemiyorum gözlerim doldu çok duygulandım yaşardı melis özür dilerim kırıldın mı? Teşekkür ederim beni böyle sahiplendiğin için teşekkür ederim beni böyle sevdiğin için ve teşekkür bana bu sevgiyi yaşatığın için sana sonsuz teşekkürler sevgilim senin dediğin gibi olsun yeter ki biz bozulmayalım melihe yaklaştım ve onu öpmeye başladım hemen karşılık verdi nefesiz kalınca ayrıldık elleriyle göz yaşımı sildi seni seni seviyorum kadın seni seviyorum adam ...
Beğenmeyi unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomanceYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...