Ve o an geldi müdür benim adımı okudu melis sayar diplomamı aldım ve ardından kazandığım okul beli oldu istanbul oyunculuk ve yazarlık fakültesi şuan çok mutluyum kazandın bitanem melih ben çok mutluyum beni kendine çekti ve sarıldık seni seviyorum melih yanardağ çok seviyorum bende seni denizin öksürük sesiyle ayrıldık sarılmanız bitiyse bende yengemi tebrik edebilirmiyim ulan deniz hep böyle anlarda grliyorsun tebrik ederim yengecim sağol denizcim sarıldık ve bizimkiler geldi hepimiz birbirimizi gördük sonra murat gençlik size birşey itiraf etmemiz gerekiyor dedi cemrenin gözüne bakarak ne oldu dedi aliş biz cemreyle beraberiz dedi murat gerçekten mi çok mutlu oldum direk murat a sarıldım sonra cemreye hepimiz tebrik ettikten sonra alişin sevgilisi geldi ve dans başladı sevgilim bu bizim ilk dansımız bu dansı bana lütfedermisin tabiki melihle piste çıktık murat ile cemre aliş ile sevgilisi çıktı defne ve deniz tek kaldı onlar hayata dans etmez kendimi melih in kollarına teslim ettim o kadar güzel di ki melis sayar seni çok seviyorum bende seni melih yanardağ bende seni bu anı kimsenin bozmasına izin vermeyecem başımı melihin göhsüne koydum a bidaka denizle defne dans ediyor istemsizce kıkırdadım ve gözlerimi kapatım kendimi dansa bıraktım şuan o kadar mutluyum ki sevdiğim adamla ve hayalerimi gerçekleştiriyorum gözlerimi açtığımda şarkının bitmiş olduğunu gördüm herkes bize bakıyordu büyük bir alkış koptu kadir hocanın gözleri doldu ve dışarı çıktı melih ben hemen geliyorum tamam sevgilim dışarı çıktım bankta oturmuş ağlıyordu yanına oturdum ben özür dillerim yani böyle olacağını tahmin edemedim özür dilemene gerek yok sadece onunla olan anılarım gözümün önüne geldi neden bunu yaptı melis ben sadece sevdim çok sevdim ama o beni bıraktı ve kahretsinki ona çok benziyorsun dayamıyorum melis ben gidiyorum belkide beni son görüşünüz okul bitti ünüversiteye başka bir şehire gidiyorum bir daha karşılaşmayız ve bir daha sizi üzmem gözümden bir damla yaş aktı göz yaşımı sildi hep mutlu ol bir daha birbirimizin canını yakmıyacaz kendine çok iyi bak melis sizde emnimki sizde mutlu olacaksınız başkası ile kendinizi cezalandırmaktan vaz geçin şimdi değil ama belki ilerde olur melis tam kalkacakken melih geldi melis ne oluyor burda ne işin var bu adamın yanında melih sakin ol sadece konuşuyorduk ya ne konuşa bilirsin sen bu adamla a bir dk bizi dans ederken gördü sinirlendi sende o yüzden buraya onun için geldin melih bilmediğin şeyler var kırıcı oluyorsun ben mi kırıcı oluyorum melis güldürme beni gelmiş bu adamla burada bu kadar samimi oluyorsun bana bir açıklama bile yapmıyorsun ben kırıcı oluyorum öylemi melis hanım peki dedi arabasına bindi ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
DragosteYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...