Bugün çok erkek kalktım ve pencereden güneşin doğuşunu izlemeye başladım o kadar huzur verici, kusursuz görünüyorki telefonumun ekranını açtım ekranda benle melihin söz fotoğrafımız var ben hangi ara bu adama bu kadar bağlandım bir mucize gibi girdi hayatıma ben hiç bir zaman bir erkeğe bağlanamadım ne babama ne de bir abime keşke olsaydı ama olmadı melih benim hayatımdaki tek erkek bundan da gurur duyuyorum o benim tek sonsuzum tek gerçeğim keşke şu an sesini duyabilseydim yanımda olsaydı ama bu saate onu arayamam telefonuma bir mesaj geldi melihten
Güzelim aşağı inebilirmisin?
melih bu saate sen neden burdasın?
Hadi ama ufaklık gel artık!
Tamam geliyorum. Ve aşağı indim. Günaydın sevgilim. Arabaya bindik Günaydın da sen bu saate kötü birşey yok değil mi iyimisin sen? Sakin ol güzelim iyiyim uyku tutmadı bende güneşin doğuşunu izledim ve sana bunu vermem gerekiyor daha fazla bekleyemedim uyuyordun değil mi? Yok bende güneşin doğuşunu izliyordum da bu ne melih? Kına gecesi için bugün kınamız var beğenirmisin bilmiyorum. Saçmalama senin benim için aldığın şeyi beğenmiyecem öylemi? Üstünde görmek için sabırsızlanıyorum şimdi giysen olmaz mı? Çok beklersin beni kınada ancak görebilirsin ha tabii erkek erkeğe bekarlığa veda partisi yaparsanız bilmiyorum artık beni biraz zor görürsün sen bilirsin? Ya aşkım ben daha parti için ağzımı açmadım nerden anladın? Ben anlamadım hayatım muhakak gideceksin ki hakkın ben sana sadece olacakları söylüyorum. Melis beni sensizlikle sınama partiyi deniz hazırladı ama senden önemli değil iptal ederiz. Peki sana kıyamıyorum önce bize gel kınanı yak yanımda ol sonra partiye gidebilirsin ama bana söz vereceksin kızlar yanında olmayacak o mekandan dişi sinek bile girmeyecek söz veriyormusun? Söz sevgilim teşekkür ederim seni seviyorum dudaklarıma bir öpücük kondurdu. Bende seni. Hadi git artık bugün gelin evinde kına var çok işiniz var? Aynen görüşürüz. Görüşürüz sevdiğim. Ben eve girdim melih gitti odama çıktım saat dokuz olmuş bile annem uyandı mı acaba benim için üç gün izin aldı kapı çaldı sanırım kızlar geldi elimdeki kutuyu yavaşca yatağıma bıraktım ve tam aşağı inecekken kapı açıldı bile sanırım annem açtı neyse bende banyoya gideyim elimi yüzümü yıkıyayım banyoya girdim offf çok heycanlıyım melihle yıllardır bugünün hayalini kuruyoruz ve o gün geldi elimi tam kurularken cemre seslendi. Kuzum banyoda mısın? Evet kuzum geliyorum. Tamam. Ve içeri odama girdim hoşgeldiniz kızlar önce cemreye sonra defneye sarıldım. Hoşbulduk da biz bindalı almayı unutuk şimdi ne giyeceksin güzelim dedi defne. Şey aslında dedim ve kutuyu açtım melih bunu almış bana bu sabah getirdi onun hediyesi. Güzelim çok güzel melihin zevki baya iyi. Aynen bayıldım kuzum zaten çok güzelsin bir de bununla çok güzel olacaksın dedi cemre. Ay sağolun kızlar ya iyki yanımdasınız sizi çok seviyorum. Bizde seni beraber sarıldık . Kızlar hadi aşağı inin kahvaltı hazır. Geliyoruz. Kahvaltı dan sonra hemen evi süslemeye başlayalım sonra kuaföre gidecez dedi defne. Aynen hadi inelim ve aşağı indik hızlı bir şekilde kahvaltı yaptık ve evi süslemeye başladık kapı çaldı ben balonları şişiriyorum kapıyı annem açtı. Hoşgeldiniz çocuklar. Hoşbulduk selin teyzecim yardım etmek için gelmiştik ama müsaitmisiniz dedi murat? Tabi oğlum gelin. İçeri aliş murat ve bora geldi. Kolay gelsin kızlar yardıma geldik dedi bora. Ya çok sağolun dedim. Tabi kızım senin bu güzel gününde tabiki yardımcı olacaz sana. Sizi çok seviyorum. Bizde seni. Onlarda işe başladı ve bora konuştu. Melis. Efendim kuşum? Melihin bekarlığa veda partisi için ne düşünüyorsun izin verdin mi? Şöyle boracım melih önce buraya gelecek eline kına yakacak sonra gidecek ama orda kesinlikle kız olmayacak söz verdi ama sizde lütfen bana haber verin o mekana kız girmeyecek. Tamam patron o iş bende dedi aliş. İşimiz bitti kızlar hadi kuaföre gidecez melis kuzum sende git hazırlan. Ben sizi bırakırım dedi bora. Bora sen hiç zahmet etme biz taksiyle gideriz dedim. Ne zahmeti melis duymiyim bir daha. Peki tamam on dk ya hazır olurum. Aliş ve murat gitti bende odama çıktım dolabımdan mavi geniş pantolonu aldım ve üzerine beyaz sıfır kol arkası çapraz bir buliz giydim mavi bilekliklerimi taktım saçımı açık bıraktım makyaj yapmama gerek yok zaten çantamı aldım ve elbisemin içinde olduğu kutuyu ve indim. Çok bekletmedim dimi. Yok yok hadi gidelim dedi bora ve boranın arabasına bindik ben önde cemre ve defne arkada heycandan elim titriyordu ve avucumun içi terleyior her heycanlandığımda böyle oluyor bora elimi tutu rahatla güzelik sadece akşam ki kına gecesi ne odaklan sen böyleysen melihi düşünemiyorum bile hadi gül biraz. Ya ben çok mutluyum bu mutluluğun elimden kayıp gitmesinden çok korkuyorum. Öyle birşey alsa olmayacak melih seni çok seviyor ve siz yıllardır bugünü bekliyorsunuz yarın düğününüz var ve melihle kavuşacaksınız dedi cemre ve araba durdu kızlar geldik işiniz bitince arayın sizi almaya geleyim. Sağol bora görüşürüz . görüşürüz bora gitti bizde içeri girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomanceYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...