Acıktınmı pek değil o zaman hazırlayana kadar tam acıkırsın kalktı nereye gidiyorsun yemek yapacam bereber yapalım olur ne yapalım hım makarna ve hasta olduğum gün bana yaptığın çorbayı beğendinmi evet çok beğendim o zaman ben sana sürekli yaparım ama bak alışırım sonra melih bey ben hergün sana yemek yapmaya hazırım seni çok seviyorum iyki hayatımdasın iyiki benimsin iyiki benim aşkımsın melih bende seni seviyorum iyiki benimsin iyiki benim ufaklığımsın bir yanardağ olmanı dört gözle bekliyorum anlımı öptü hadi yemek hazırlayalım ve sonunda hazırladık ellerine sağlık aşkım çok güzel olmuş ellerimize ikimiz hazırladık ya herşey çok hızlı gelişmedimi daha iki gün öncesine kadar birbirimizden nefret ediyorduk kavga ediyorduk ve ben seni hiç anlamadım ilk kavga ettik sonra hayatımı kurtardın sonra hocama yumruk attın neden ilk sana sorduğumda bana söylemedin? Emin olmak istedim neden emin olmak istedin senin sevginden nasıl tepki vereceğini kestiremiyordum sevgilin var yada başkasını seviyorsun sandım o yüzden doydunmu evet o zaman ben bunları toparlayayım bende sana yardım edeyim bulaşıkları hemen makinaya attık kahve içermisin olur ben yapıyorum sen geç içeri benim yukarıda işim var hemen gelirim tamam aşkım kahveyi yapmaya başladım ve telefonum çaldı deniz arıyor alo efendim deniz naber yenge ne yapıyorsunuz ben şuan kahve yapıyorum melihte yukarı çıktı işi varmış iner birazdan sen ne yapıyorsun canım sıkılıyor ya sende benim arkadaşımı kaçırdın evde tek başıma kaldım yanlız denizcim hatırlattırım senin arkadaşın beni dağa kaçırdı hem sende dünden razıymışsın bana yenge demeye e heralde ben seni ilk gördüğümde dedim tamam bu benim yengem olacak kadın ve ben senden başka kimseye ne yenge dedim nede bundan sonra diyecem benim bir tek yengem var oda sensin seni seviyorum bende seni seviyorum a melihte geldi neyse selam söyle ben sizi daha fazla meşgul etmiyeyim iyi geceler size sanada görüşürüz. Deniz mi aşkım evet sen olmadan uyuyamıyormuş canı sıkılıyormuş hergün beraber siniz ve gelmiş bana diyor arkadaşımı kaçırdın dedim gülerek ya o daha alışamadı beni kimsseyle paylaşamaz o yüzden ama seni çok seviyor senin yerinde başka bir kız olsaydı olamaz efendim benim yerimde başka bir kız olamaz melih bey tamam tamam kızma hemen gel buraya kolunu açtı bende sarıldım senin yerini başka hiç bir kadın alamaz sen benim bitanemsin ve sana bi hediyem var hediye mi evet kutuyu elime verdi aşkım bu ne aç gör kutuyu açtım gördüğüm şeyle gözlerimden yaşlar akmaya başladı benim yazdığım iki kitabımı basmış hemde melis yanardağ adında ben ne diyeceğimi bilmiyorum ben seni hak edecek ne yaptım asıl ben seni hak edecek ne yaptım ufaklık dudaklarına uzun bir öpücük kondurdum seni seviyorum bende seni koltukta sarıldık ve uyuduk...
Beğenmeyi unutmayın canlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomantizmYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...