61. bölüm

29 5 0
                                    

Herşey o kadar güzel gitti ki kınam bitti herkes gitti melih de partiye gitti bende kınam kuruduktan sonra elimi yıkadım ve ayıcıklı geceliklerimi giydim bu son gecem annemle uyumak istiyorum annemin kapısını çaldım gel komutunu bekledikten sonra içeri girdim. Bu gece seninle birlikte uyuya bilirmiyim dedim mahsumca. Tabiki gel kuzum. Anneme sarıldım kokusunu içime çektim ve kendimi uykuya teslim ettim.
...
Prensesim hadi uyan artık bugün evleniyorsun. Anne biraz daha uyuyayım hem kimse bu saate gelmez. Sen öyle san dedi ve üzerime iki kişinin atlaması bir oldu. Ah karnım ezildi kalkın üstümden anne uyanmam için adam mı tutun? He he adam tutu kalk kızım bak gıdıklarım seni dedi bu ses kesinlikle defne ye aitti. Uykumu açtınız tebrikler bir daha uyuyamam dedim ve yatakta oturdum. Cemre bana sarıldı ve ağlamaklı sesle. Biz bir daha seni nasıl böyle uyandıracaz en çok bunu özleyecem. Defnede sarıldı. Bende dedi. Kızlar çok uzaklara gidiyormuşum gibi davranıyorsunuz alt tarafı yirmi dk lık yol ordada beni uyandırırsınız. Ama sen artık evli bir kadınsın ve melihle beraber uyuyorsunuz böyle birşey yapamayız dedi cemre. Yapma lütfen melih de size yardım eder hatta. Aynen melih enişte çok sinirli ve katı birine benziyor ama konu sen olunca o kadar eğlenci ve komik birine dönüyor dedi defne. Kızlar hadi kahvaltıya bugün sahile gidelim. Süper o zaman! Üzerimi giyeyim çıkalım. Tamam o zaman ben aşağıdayım dedi annem ve gitti. Bende dolabımı açtım acaba ne giysem kızlar çok kararsızım ne giyeyim acaba. Defne kırmızı askılı tişörtümü ve beyaz şortumu uzattı. Ama güzelim bunlar çok açık melih kıskanıyor biliyorsunuz. Tatlım melih orda olmayacak hem annen yanımızda birşey diyemez ki. Aklıma cezam geldi her kısa giydiğimde onu öpmem gerektiği of tamam bunları giyecem hem çok seviyorum bunları banyoda giyindim sade bir makyaj yaptım ve koyukahve rujumu sürdüm güneş gözlüğümü taktım telefonumu aldım kızlar ben hazırım hadi gidelim. Beraber aşağı indik annemin arabasına bindik ve sahildeki kahvaltı evine gitik burası melihin evine çok yakın onunlada gelmiştik buraya oturduk ve siparişleri verdik bugün içimde kötü bir his var allahım inşallah kötü birşey olmaz ben bunları düşünürken cemrenin sesiyle zıpladım korkudan. Melih enişteenin evi yani sizin eviniz buraya çok yakın. Hıhı evet canım. Kuzum sen iyimisin. Ya bilmiyorum içimde kötü birşey var sanki bu mutluluğum bozulacakmış gibi hissediyorum. Annecim böyle düşünme içini ferah tut herşey çok güzel olacak. Evet kuşum sende melihte çok mutlu olacaksınız dedi cemre. İyi insan lafının üzerine gelirmiş dedi defne arkamı dönmemle melihle deniz karşıdaydı. Sizde mi burdaydınız dedi deniz. Evet bugün de burda kahvaltı yapalım dedik dedi annem. Ben kalktım melihe sarıldım sanki bu son sarılmamızmış gibi ona bir daha sarılamayacakmışım gibi sımsıkı sarıldım ve gözlerim doldu ayrıldık . Çocuklar sizde bize eşlik edin dedi annem deniz defnenin yanına oturdu. Ben daha fazla dayanamadım izninzle ben bir lavaboya gidip geliyorum dedim ve arka tarafa gittim gözlerimden yaşlar boşaldı ve melih arkamdan geldi. Güzelim iyimisin? Hemen sarıldım ve omuzunda ağladım. Güzelim bir sorunmu var? Bilmiyorum melih içimde kötü bir his var sanki bugün bu mutluluğum sona erecekmiş gibi hissediyorum. Bizim mutluluğumuz daha yeni başlıyor ve kimsenin gücü yetmez onu bozmaya dedi ve göz yaşlarımı sildi. İyki hayatımdasın dedim ve dudaklarını öpmeye başladım hemen ayrıldım. Bu ne içindi yani beni sayılı kere öpüyorsun ya ondan hep ben öpüyorum. Cezam hemde beni bu kadar çok sevdiğin için. Çok yakışmış iyiki bu yasağı getirmişim ama kimsenin sana baktığını görmiyim . Tamam aşkım . Hadi gidelim merak etmişlerdir şimdi melih elimden tutu tam beni götürecekken onu durdurdum ve dudağını sildim ruj olmuştu benim bütün rujum silindi. Şimdi gidebiliriz elini tutum ve gittik . Gelmeseydiniz abi nikah memuruda benle defnenin nikahı kıyacaktı siz biraz daha gelmesydiniz. Telefonla konuşuyordum işim vardı melis de lavabodaydı. Neyse hadi gelin. Kahvaltı bitti eve gittik gelinliğimi aldım ve dûğûnümüzün olacağı yere gittik orda hazırlandım herşey tamam annem nerde acaba onu aramaya çıktım ...

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin