38. bölüm

38 11 0
                                    

Uyan sevgilim ya melih biraz daha uyuyalım ama sevgilim geç oldu hem bugün kuzeyin nişanı var. Of ben onu tamamen unutum. Kahvaltı hazır bitanem denizle defneyide çağıralım sonra hazırlanırız. Tamam sevgilim beraber salona indik bir dk deniz ve defne beraber uyumuşlar sarılarak sanırım tv izlerken uyuya kalmışlar. Melihin öksürme sesiyle uyandılar. Ya abi aklımı aldın bu nasıl uyandırılma şeklidir. Sonra defneye baktı ve ayrıldılar biz gece filim izlerken uyuya kalmışız. Defne ayağa kalktı sonra deniz, her neyse kahvaltı hazır kahvaltıya geçelim dedim ve sofraya oturduk. Sevgilim ellerine sağlık kahvaltı çok güzel olmuş. Afiyet olsun bitanem doydunuzmu dedi deniz. Evet dedik. O zaman siz hazırlanın ben burayı toparlıyayım dedi deniz. Bende sana yardım edeyim dedi defne. Peki aşkım hadi hazırlanalım ben odama gitim melihte kendi odasına kısa bir duş aldıktan sonra giyinmeye başladım zümrüt yeşili staplez askılı diz kapağımın altında biten bir elbise giydim saçımı su dalgası yaptım açık bıraktım ve makyajıma başladım hafif bir likit çektim gri far maskara kahverengi mat ruj ve hazırdım elimdeki söz yüzüğüne baktım içimde bir mutluluk oluştu melih melis yanardağ bir yanardağ olmak için sabırsızlanıyorum keşke babamda hayata olsaydı benim bu mutluluğumu görseydi melihi görseydi eminim oda çok severdi gözlerim doldu ve bir damla yaş aktı gözümden ve kapım çalındı, gir gelen melihti senmisin bitanem evet aşkım ne oldu neden suratını astın ağladınmı sen.  yok birşey. Senin dökdüğün tek damla göz yaşı için tüm dünyayı yakarım ne oldu söyle lütfen. Babam keşke hayata olsaydı benim bu mutluluğumu görseydi eminim ki hayata olsaydı seni çok severdi birden bu aklıma geldi ve tutamadım kendimi. Gel buraya. kolarını açtı sarıldım o kadar huzur vericiydiki. Sevgilim ben varım annen var dostların var ve şundan şüphen olmasın seni o kadar sevecemki babanın özlemini sana unuturacam. Melih sana deliler gibi aşığım beni ne olursa olsun bırakma. Asla ölecek dahi olsam seni asla bırakmıyacam seni seviyorum kadınım.  seni seviyorum adamım hadi gidelim. Tamam . Çok güzel olmuşsun yeşil harelim. Teşekkürler hayatım sana layık olmaya çalışıyorum. Şş sakın bir daha öyle birşey söyleme çünkü sen olmadan ben bir hiçim sensiz nefes alamıyorum kendine haksızlık etme biz beraber bir bütün oluyoruz dedi  ve beni kendine  çekti  öpmeye başladı. Ve ayrıldık aşkım gitmeyelim sadece sana sarılmak seninle olmak istiyorum. Ama melih kuzey benim çok yakın arkadaşım onu bu güzel gününde yanlız bırakmak istemiyorum. Zaten senin en çok bu yönünü seviyorum hadi gidelim tamam beraber aşağı indik defne ve denizde hazırdı onlar denizin arabasıyla bizde melihin arabasıyla yola çıktık ve sonunda nişan yerine ulaştık...   

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin