21.bölüm

75 13 0
                                    

Gözlerimi güneş ışıklarıyla açtım bonyaya gittim elimi yüzümü yıkadım ve aşağı annemin yanına gittim günaydın annem günaydın kızım kahvaltı hazırlıyayımı yok annen canım istemiyor anne birazdan melih beni almaya gelecek melih denizin arkadaşı ve benim anladım kızım senin sevgilin kızmadınmı hayır asıl söylemeseydin kızardım ama seni üzerse küllahları değişiriz melih beyle çok seviyorum seni bende seni kızım hadi git hazırlan ha bu arada benim bu gece nöbetim var kafana göre takıl tamam annem odama çıktım ne giysem acaba bir dk acaba melih ne giymiş hemen arıyayım alo alo aşkım üstünde ne var nasıl yani ne var ne renk ve ne giymisin öyle desene bordo gömlek siyah deri montumu siyah kotumu beyaz spor ayakkabı giydim neden öyle işim var hadi  görüşürüz seni seviyorum bende seni dolabımdan bordo salaş gömleğimi aldım siyah bel üstü pantolon ve deri montumu beyaz sporlarımıda giydim hazırdım saçımı açık bıraktım kahverengi rujumu sürdüm hafif bir likit çektim maskara sürdüm ve hazırdım kapı çaldı melihmi geldi acaba kızım melih geldi seni bekliyor geliyorum telefonumu aldım ve aşağı indim annem ve melih direk bana baktı sanırım aynı giyinidiğimiz için bakıyorlar siz sözleşerekmi giyindiniz dedi annem tesadüf neyse  görüşürüz annem görüşürüz kızım sana emanet merak etmeyin hadi görüşüz arabaya bindik yaramazlık yapmayı seviyorsun değilmi güldüm e nereye gidiyoruz gidince görürsün ufaklık ve sonunda geldik arabadan indik melih burası çok güzel ama asıl süpriz bu değil elimi tutu ve içeri girdik içeriye girdiğimde çok şaşırdım heryer gülerle kaplı mumlar çok güzel aşkım burası müthiş beğendinmi evet sen hangi ara bunları hazırladın e melis hanım melih yanardağ olmak kolay deyil bu gece burdayız ne ben ve sen bu gece burda kalacaz hemde dağ başında evet o zaman ben annemi arıyıp haber vereyim merak etme annenin haberi var izin aldım ya sen ne mükemmel bir adamsın ben seni hak edecek ne yaptım asıl ben seni hak edecek ne yaptım hadi içeri geçelim içeri geçtik koltukta oturduk üşüdünmü ben şömineyi yakayım hayır üşümedim gitme şuan sadece sana sarılmak istiyorum  ve bu anın kimse bozsun istemiyorum pekala gel buraya kolarını açtı bende sarıldım ve koltukta uzandık peki anlat ufaklık hakkında hiç birşey bilmiyorum tamam hemşire bi annem var beraber yaşıyoruz babam ben  doğmadan ölmüş hiç görmedim ve yazarım kitap yazıyorum henüz basımı yapılmamış watpata yazıyorum yazarcılık ve oyunculuk bôlümü istiyorum bir şirkete senaryo yazmak istiyorum şarkı sõylemeyi çok seviyorum hayatımda şuana kadar kimse olmadı sen benim ilkimsin ilk aşkımsın böyle  şimdi sen anlat melih yanardağ  ben küçük yaşta hem annemi hem babamı  bir trafik kazasında kaybettim amcam beni büyütü mimar oldum şimdi denizle beraber ortak iki şirketimiz var biri burda biri istanbul da biz genelde orda oluruz ama senin için ordaki işi bıraktım ve temeli buraya yerleştim ve evet hayatımda senden başka kimse olmadı ben seninle aşka inandım böyle bir hayatım var işte ...

Beğenmeyi unutmayın

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin