10. bölüm

148 15 0
                                    

Sonunda geldik arabayı park ettim ve arabadan indik karşıdada denizin arabası vardı onların yanına gittik ve deniz arabadan indi sonra arkadaşı indi bir dk bu o melih arkadaşım buda sana bahsettiğim melis ve arkadaşları bir dk deniz bu adam senin arkadaşınmı evet deniz dediğin melis bumu evet tabiya ben bunu nasıl düşünemedim sende mimarsın seninde haberin vardı ve bana söylemedin nasıl inanmışım sana deniz bunu yapmamalıydın tabi proje bizim dostluğumuzdan daha önemli öyle değilmi yazık gerçekten çok yazık dedim ve arabaya bindim arkamdan bizimkilerde bindi bora iyimisin dedi hemen burdan gitmek istiyorum tamam arabayı hızlıca sürdü ve ordan uzaklaştık . Bora bir parkın önünde durdu melis biraz hava al kendine gelirsin tamam arabadan indik bir bankata hepimiz oturduk murat konuştu eyer ordan hemen gitmeseydik o denizi kimse elimden alamazdı cemre uzatma artık zaten melis üzülüyor dedi keşke hiç tanışmasaydık çok safım beni bunca zamandır kandırdı defne ben size demiştim deyilmi o çocukta birşey var diye dedi aliş belki onun haberi yoktur tanıdığım kadarıyla deniz öyle biri deyil kuşum dedi bilmiyorum kuşum hem artık bir önemi kalmadı birdaha hiç görüşmeyecektik bu son görüşmemiz olacaktı ve o benim kurtarıcım olarak kalacaktı ama olmadı işte herneyse iki gündür tanıdığım kişi için kendimi üzecek değilim bence ne yapalım biluyormusunuz dedi aliş burda piknik yapalım bence iyi fikir halımızı serdik yiyeceklerimizi koyduk telefonum çaldı deniz arıyordu açmadım yiyeceklerimizi yedik yarın okul var gençlik hadi kalkalım artık dedim ve bora kuşum sende bir hafta raporlusun dershaneye gitmiyorsun itiraz istemiyorum yarın okuldan geldiğimizde seni görmeye gelecez anlaşıldı mı kuşum anlaşıldı güzel o zaman kalkalım tamam eşyalarımızı topladık  ve evimize geçtik yatağıma geçtim ve kitabımı yazmaya devam ettim en çok arkadaşlarımlayken ve kitap yazarken huzurlu oluyorum birkaç bölüm yazdıktan sonra uykum geldi uyudum...

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin