Kadir hoca iyimisin melis hiç iyi değilim hocam tamam gel otur şuraya sakinleş ne oldu neden ağlıyorsun beni aldatı odasında başka bir kıza sarılıyordu benden başkasını sevmedeğini söylemişti nasıl inandım ona şuan kendimi aptal gibi hissediyorum ölmek istiyorum sus bir daha ölme lafını duymuyacam senden daha çok ağladım ve bana sarıldı saki ol belki yanlış anlamısın arkadaşı felan dr kuzeni yada hocam odasında sarılıyordu böyle bir arkadaş olurmu sizce kuzeni olsaydı bana önceden söylerdi nesini yanlış anlıyacam herşey ortada işte ama konuşmadan anlayamasın şuan onun adını bile duymak istemiyorum o kıza sarılışı gitmiyor gözümün önünden ya bide yatak odasında sende haklısın bu hiç iyi olmadı sınava iki gün kaldı senin için ne yapabilirim eve gitmek istiyorum tamam ben seni evine bırakayım hocam gerk yok sizden uzak durmaya çalıştıkça daha çok yanınızda oluyorum boşver bunu şimdi önemli olan sensin hadi gidelim peki evime bıraktı beni melis bir daha gözlerinden yaş aktığını görmicem tamamı kafamı saladım teşekkürler rica ederim beni istediğin saate araya bilrsin sağolun hocam melis efwndim bence melih seni çok seviyor böyle birşeyi sana asla yapmaz o gün kıskançlıktan gözü dönmüştü gerçekten bence bir şans ver ona düşünecem sağolun görüşürüz görüşürüz evime girdim kadir hocada gitti kendimi duşun altına attım çok rahatladım suyun altındayken kötü şeyler düşünemiyorum keşke hep böyle kalsam ama olmuyor işte şimdi banyodan çıkıyorum aklıma o kızla oluşu geliyor odama gitim dolabımdan kıyafet çıkarmaya başladım mavi mini eteğimi siyah rambo atletimi giydim saçlarımı düzleştirdim kahve yapmak için mutfaka indim telefonumda yok of tam cezveyi elime aldım kapı çaldı kimki annemin gelmesine daha var kapıyı açtım gördüğüm kişiyle gözlerim yaşardı...
Beğenmeyi unutmayın ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
عاطفيةYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...