57.bölüm

35 5 0
                                    

"Tam hayal ettiğim bir gelinlik buldum ve şu an onu giyiyorum ve sonunda giydim saçımı açık bıraktım melihte damatlık deniyor yavaşca kapıyı açtım çok heyecanlıyım merdivenlerden inmeye başladım karşı merdivenden de melih iniyor takım elbise o kadar çok yakışmış ki adeta onun için tasarlanmış masumyeti zarafeti ve karizmatiğiyle yutkunmama sebep oldu bana doğru geldi ve elimden tutu son iki basamağı indim beni kendine çekti anlımı öptü ve sarıldık ve büyük bir alkış koptu " yaşama sebebim. Ömrüm. Bence bugün nikahınızı kıyalım vakit kaybetmeyelim dedi  deniz gülerek. Keşke ama mümkün değil dedi gözlerimin içine bakarak. Enişte bey artık kızımızı bıraksanızda bizde bir sarılsak dedi cemre. Annem melek gibi olmuşsun kızım melek oldu uçuyor. Dedi ve sarıldık annemin gözlerinden yaşlar dökülmeye başladı benimde gözlerim yaşardı. Deniz o neşeli sesiyle selin teyzecim fazla uçmuyor ki 20 dk yol yenge sende biraz yavaş uç lütfen bak teyzemi ağlatın bak teyze melis çok sakardır kesin uçarken toz çıkarmıştır senin gözünü yaşartı. Dedi herkes gülmeye başladı annemde güldü sonra biz denizle sarıldık kulağına teşekkür ederim diye fısıldadım. Herzaman yengecim. Deniz bey sarılmanız bittiyse arkadaşımıza sarılabilirmiyiz acaba dedi cemre? Defneyle cemreye sarıldık ve kapı açıldı içeri giren kişilerle gözlerim büyüdü adeta murat aliş bora ve merve. Kuşum melek gibisin dedi aliş . Aliş normalde en komiğimiz en eylencelimizdir ama gözleri doldu koşarak geldi ve sarıldık. Valla çok güzel olmuşsun. Teşekkürler canım. Merveyle sarıldık. Meliscim prensesler gibi olmuşsun beyaz atlı prensinde yanında allah mutluluğunu bozmasın. Amin darısı hepinize. Muratla sarıldık. Mükemmel görünüyorsun kuzum ikinzde birbiriniz için yarattılmışsınız hep mutlu ol. Saağol kuşum sende arayı çok açmayın sizde. Aynn bende öyle düşünüyorum dedi gülerek ve sıra boraya geldi. Bora kuşum birşey demiyecekmisin? Sizin aşkınız yeterince konuşuyor bana birşey kalmadı mutluklar dilerim dedi bana sarıldı ve yukarı çıktım  gelinliği çıkardım herkes gitti ben ve melih tek kaldık aşağı indim.melih gelinliğimin paketlenmesini istedi kendi damatlığını da ücretini ödemişti zaten poşetlerimizi aldık ve arabaya bindik. Hayatım gelin çiçeğine bakmaya gidelim mi? Melih ben onu sana bırakıyorum senin bana alacağın her çiçek kabulümdür senin zevkine güveniyorum. Peki ben hallederim. Melih beni eve bıraktı ve gitti bende çok yorulmuştum duş alıp hemen kendimi uykuya teslim ettim ...

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin