Çok güzel olmuşsun yeşil harelim. sende öyle sevgilim çıkalım mı? Olur çıkalım ve melihin arabasına bindik ve yola çıktık radyoda benim en sevdiğim şarkı başladı sana birşey olmasın sesini açtım ve bağırarak söyledim melih şok olmuş bir şekilde bana bakıyor ne oldu sevgilim bana neden öyle bakıyorsun? Seni llk defa böyle görüyorum ondan. Yaklaşık yarım saat sonra melihin amcasına geldik aşkım ben çok heycanlıyım. Sakin ol sevgilim ben yanındayım hadi içeri geçelim kapıyı çaldı ve kapıyı melihin amcası açtı hoş geldiniz. Hoş bulduk amca. Geçin içeri ve içeri girdik isterseniz yemeğe geçelim? Olur dedi melih ve sofraya geçttik arda nerde amca? Odasında gelir şimdi ve geldi hoş geldiniz kuzen melih ve arda sarıldı bana döndü sen melis olmalısın melihin sevgilisi. Ben tam konuşacakken melih atladı sözlüm bu yaz nişan yapacaz. Memnun oldum ben arda melis elini uzatı bende sıktım. Tanışmanız bittiyse yemeğe geçelim mi? Peki herkese affiyet olsun yemek boyunca melihin amcası beni sordu bende anlattım ve sonunda yemek biti amca biz artık kalkalım peki yine bekleriz arda elini uzattı tekrar tanıştığıma memnun oldum bende iyi akşamlar melih elini belime koydu gidelim hayatım .olur sevgilim. Arabaya bindik evet şimdi nereye gidiyoruz? sana bir süprizim olduğunu söylemiştim oraya gidiyoruz ufaklık yol boyunca elimi tutu ve geldik. Aşkım buraya neden geldik? Çok meraklıksın ufaklık hadi gidelim beraber bir tekneye bindik heryer güllerle doluyudu mumlar masanın üzerinde papatya tacı vardı melih kafama taktı senin için dedi ve diz çöktü melis tüm dünya şahit olsun bu ana ben melih yanardağ bugüne kadar kimsenin önünde diz çökmedim çok şükür ama bugün burda bu aşk için senin için diz çöküyorum herşeyim olurmusun ölene kadar bana ait olurmusun benimle evlenirmisin? Ben sadece sana aitim evet evlenirim yüzüğü elime taktı ve sarıldık beni etrafında döndermeye başladı seni çok seviyorum melis turan seni çok seviyorum. Melih tamam dur başım döndü beni yavaşça bıraktı. Melis hazır kaptan burdayken kaptan nikahı kıyalım mı? Olur kıyalım kaptan geldi çok heycanlıydım siz melih yanardağ melis turanı eşiniz olarak kabul ediyormusunuz? Ediyorum. Kabul ediyormusunz? Ediyorum. Kabul ediyormusunuz? Ediyorum . Siz melis turan melih yanardağı eşiniz olarak kabul ediyormusunuz? Ediyorum. Kabul ediyormusunz? Ediyorum. Kabul ediyormusunz? Ediyorum. Bende deniz kaptanlığının bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum artık bu kadar melih bey ben gidiyorum. Teşekkürler kaptan gitti teknede biz tek kaldık melis kaptan nikahıyla gerçekten evli sayılmıyoruz soy adlarımız değişmiyor ama en azından bizi banyo da yada başka bir şekilde görseler sorun çıkmaz. Ya sen ne kadar düşünceli bir adamsın sana her geçen gün dahada çok aşık oluyorum. Sen benim en bûyük mucizemsin telefondan bir şarkı açtı allah tan kork çok sevdim çok bu dansı lütfedermisiniz melis yanardağ? Tabiki melih yanardağ. Elini belime koydu bende sarıldım ve dans eymeye başladık uzun bir süre sonra yorulduk dinlenelim mi karıcım? Olur kocacım ya ben evlendiğimize hala inanmıyorum uyuyalım mı? Peki gel buraya beraber aşağı kata indik yatak odasına gitik aşkım sen burda uyu ben yukarıda uyurum . Gitme beraber uyuyalım . Peki yarın eve gideriz sonra seni okula bırakırım. Tamam beraber uzandık melihe sarıldım ve uyuduk ...
Beğenmeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomantizmYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...