Aşkım çok heycanlıyım bugün sınav var sakin ol bitanem biz ne konuştuk sen yaparsın benim sana güvenim tam biliyorum ama ne bileyim işte heycanlanmamak elde değil yolun sonu değil olmasa bir daha çalışırız sakin ol bebeğim haklısın sarıldık uzun bir süre sonra saate baktım herkes içeri girdi bizde kalktık ben burdayım seni beklicem tamamı dudaklarıma buse kondurdu ben artık gideyim tamam sevgilim sınav başladı ilk biraz heycan yaptım sonra soruların kolaylığıyla rahatladım bütün soruları çözdüm sınavım çok güzel geçti kağıdımı bıraktım ve çıktım. Melih arabasına yaslanmış telefonla konuşuyordu ona doğru gittim evet şimdi çıktı deniz kapattıyorum bb hemen bana sarıldı nasıl geçti bitanem çok güzel geçti kolaydı tabi benim sevgilime güvenim tam yarın okulda mevzuniyet töreni yapılacak sınav sonuçları açıklanacak çok heycanlıyım nasıl uyuyacam hiç bilmiyorum merak etme ben senin heycanını alırım hadi gidelim nereye nereye istersen benim şuan tek istediğim sana sarılarak uyumak sabaha kadar anlaşıldı hadi gidiyoruz arabaya bindik ve yirmi dk sonra melihin evinin önünde durduk kapıyı açtı içeri girdik deniz yokmu yok o bu gece bir arkadaşında kalacak beni kucağına aldı ve odasına götürdü yatağın üstüne bıraktı beni ceketini çıkarıp oda uzandı beni kendine doğru çekti sarıldık ömür boyu böyle kalmak için nelerimi veemezdim ama az kaldı beraber olmamıza tamamiyle benim olmama bu yatakta beraber yatmamıza hergün seninle uyuyup seninle uyanmama çok az kaldı sadece iki yıl sadece iki yıl melih efendim bitanem iyki karşıma çıkmışsın ya ilerde çocuklarımız bize tanışma hikayemizi sorsa bende onlara annenizi gördüğüm an aşık oldum bence en büyük aşklar nefrele başlar tabirinin örneğiyiz çocuklarımız ne kadar güzel bir şey değilmi evet sana benzeyen bir kızımız sanada benzeyen bir oğlumuz olsa başka hiç birşey istenem düğün günümüz için ne düşünüyorsun nasıl yani nasıl bir düğün hayal ediyorsun aslında sahil düğünü istiyorum sevdiklerimiz yanımızda olsun mutlu olalım yeter anladım sevgilim melih efendim bitanem ben çok yorgunum uyumak istiyorum tamam sevgilim uyuyalım ama burda kalacağımdan annemin haberi yok telefonumu uzatırmısın ben annenle konuştum haberi var ya sen ne mükemmel bir adamsın o senin mükemmelliğin seni çok seviyorum iyi geceler iyi geceler huzurum...
Beğenmeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomanceYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...