Günaydın sevgilim günaydın melih kahvaltı hazırladım hadi gidelim aşkım neden uyandırmadın beni beraber hazırlardık ben dururken sanamı hazırlatırım sence hem o kadar güzel uyuyordunki kıyamadım uyandırmaya hadi gidelim bugün bir sürü iş var ay evet benim eşyalarım hepsi evde burdan eve gitmem lazım bir saniye deyip dolaptan bir kutu getirdi hayatım bu ne bugün için bunu giymeni istiyorum tabi beğenirsen kutuyu açtım melih bu çok güzel
Beğendimi gerçekten? Ya beğenmek ne kelime bayıldım ama bitanem ne gerek vardı benim elbisem hazırdı üstünde görmek için sabırsızlanıyorum ya aşkım sen şimdi takım giyersin bütün kızlar sana bakar sence umrumdamı benim gözüm senden başka kimseyi görmezki hem biz bu yüzükleri niçin taktık hadi gidelim olur banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım ve içeri girdim melih bana bakıyordu ama çok değşik çok mahsum ne oldu bitanem neden öyle bakıyorsun keşke o banyodan karım olarak çıksaydın hep beraber olsak ben seni yanımdayken bile özlüyorum bende birtanem bende hadi gidelim el elle tutuştuk ve aşağı indik çok güzel bir kahvaltı hazırlamış kahvaltıya başladık yanlız melih yanardağ eliniz çok lezetli birtek sana ve denize hazırlıyorum ve ben bekar bir adamım yıllardır kendi yemeğimi kendim yapıyorum alıştım artık yanlız melihcim bekarlığa çok alışma tamam yemek yapmayı asla bırakma ama bekarlığın sona erecek canım o gün benim en mutlu günüm olacak çünkü sen o gün benim olacaksın çok tatlısın melih o senin tatlılığın bitanem aşkım ben doydum sende doyduysan buraları toparlayıp hazırlanmaya başlıyayım yok bitanem sen geç içerde hazırlan ben halederim buraları lütfen melih zaten sen hazırladın bari bırak ben toplayayım sen hazırlan peki tamam ama kendini çok yorma bende bir duş alayım hazırlanayım dudaklarıma kısa bir öpücük komdurdu ve yukarı çıktı ben sensiz ne yapacamya bulaşıkları makinaya dizdim ve kapı açıldı hoşgeldin deniz hoşbulduk melis pardon yenge önemli değil nasıl rahat edeiyorsan öyle hitap edebilrsin melih nerde yukarıda duş alıyor hazırlanıp çıkacaz nereye benim mevzuniyet törenime sende gelsene benmi evet lütfen hem bakarsın sende kendi prensesini bulursun peki beni nasıl ikna edeceğini çok iyi biliyorsun çok teşekkür ederim yenge önemli değil yenge hadi git hazırlan sende tamam canım zaten melih banyoda o çıkana kadar hazırlanırım tamam yukarı çıktım direk içeri girdim allahtan melih banyoda hemen içinde elbisemin olduğu kutuyu aldım ve bir ses duydum gördüğüm şeyle elimdelki kutu yere düştü.Beğenmeyi unutmayın ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomanceYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...