45. bölüm

41 12 2
                                    

Hadi uyan güzelim okula geç kalacaksın. Beş dk daha lütfen. Peki tamam ama sonra beni neden uyandırmadın deme bende şirkete geç kalıyorum duş alıp çıkacam. Ya tamam kalktım. Kahvaltı hazır yapalım mı sevgilim? Sen duşunu al ben okulda atıştırırım dedim tam kalkacakken kolumu tutu ve beni yatağa düşürdü şuan onun altında duruyorum melih dedim kısık bir sesle .özür dilerim ben öyle demek istemedim bir anlık sinirle öyle davrandım. Uyanmadığım için mi sinirlendin? Hayır şirketle ilgili boşver dedi ve burnuma bir öpücük kondurdu sonra boynuma çok güzel kokuyorsun ufaklık . Bende özür dilerim bende öyle davranmamalıydım kahvaltımızı yapalım mı?  Ya ben seni neden kıramıyorum acaba hadi gidelim. Beraber kahvaltı yaptık melih beni okula bıraktı ve şirkete gitti  ilk ders çok güzel geçti ikinci derste öyle bu akşam da dersim  var şimdilik dersim bitti en iyisi melihin yanına gitmek onu öğle yemeğine götüreyim sevgilime süpriz yapayım taksi. Yanardağ şirketine lütfen yaklaşık yirmi dk sonra şirketin önündeydim taksiciye parasını verdim ve şirkete girdim asansöre bindim kimse yoktu çok korkuyorum inşallah biri biner asansör durdu ve biri girdi a bir dk bu kaan. A merhaba melis. Merhaba dedim. Bir sorun yok umarım. Hayır melihi yemeğe çıkaracam. Anladım uzun bir süre sesizlik oldu sonra asansörden sesler gelmeye başladı ve durdu korktuğum başıma geldi. Nefesim kesilmeye başladı neden durdu kaan lütfen birşey yap. Asansörü çağrısı yaptı ama bir işe yaramadı. Çok kötü nefesim kesildi sakin ol şimdi çalışır . Gözüm karardı ve sonrası karanlık ...
Uyan sevgilim ne olur. Gözlerimi araladım karşımda melih vardı melih dedim kısık sesle. Şükürler olsun uyandın iyimisin? Evet iyiyim su verebilirmisin? Tabiki al güzelim suyu içtim ve melih e verdim. Melih. Söyle güzelim. Ben buraya nasıl geldim en son asansörde kapalı kalmıştım benim klastrofobim var kaan yanımdaydı sonrası yok. Kaan beni aradı asansör çalıştı seni odama getirdi ve senin uyanmanı bekliyordum. Kaan nerde? Bilmiyorum odasında heralde. O olmasaydı tek başıma kim bilir ordan nasıl çıkardım ona teşekkür etmem gerekiyor. Tamam ben arıyorum 
Alo kaan odama gelirmisin? Tamam bekliyorum. Ve kapı çaldı gir içeri geldi bir sorun yok değil mi iyimisin melis?  iyiyim ben sana teşekkür etmek için çağırdım ama umarım bana seni bu şekilde çağırmama kızmamışsındır. Yok ne kızması ben sana kızabilirmiyim ayrıca bende senin uyanmanı bekliyordum iyimisin merak ediyordum çağırdığın için çok teşekkür ederim ben artık gideyim sende dinlen kendine iyi bak prenses görüşürüz. Görüşürüz kaan. Kaan gitti hayatım saat kaç? Saat sekiz güzelim neden? Ben o kadar saat uyudum mu? Doktor çağırdım sakinleştirici yaptı o yüzden o kadar uyudun. Melih benim okula gitmem gerekiyor dersim var geç kalacam ben gidiyorum. Kesinlikle gitmiyorsun bu halde gitmene izin veremem daha yeni kendine geldin bu ders senden önemli değil hem ayrıca evimize gidecez ve sana çorba yapacam. Ben iyiyim ama senin dediğin gibi olsun seni üzmek istemiyorum hem ayrıca çorbanı çok seviyorum. Benim düşünceli ufaklığım hadi gidelim hem şunuda üzerine giy hava serin. Ben üşümüyorum hem sende üşürsün. Ben senin yanında asla üşümem merak etme ceketini bana giydirdi çantamı aldım ve şirketen çıktık güvenlik arabayı getirdi bindik ve eve doğru yola çıktık. Melih. Söyle güzelim. Bana araba kullanmayı öğretirmisin eğer meşgul deyilsen bu ara. Ben senin için varım zaten ne meşgulü hem ayrıca ben dururken başkasının sana ders vermesine gerek yok. Teşekkür ederim sevgilim. Rica ederim sevdiğim, sonunda eve vardık üzerimi değiştirdim ve kapı çaldı gel. Sevgilim neden zahmet etin buraya getirdin ben aşağı gelirdim. Senin dinlenmen gerek hadi gel bu çorbanın hepsi bitecek. Ama sende iç . Bebeğim ben ac değilim hadi iç çorbayı bitirdim melih tam gidecekken melih bu gece yanımda yatabilirmisin ben korkuyorum. Tabi güzelim ama korkulacak birşey kalmadı geçti hem ben senin yanındayım şu tepsiyi götüreyim hemen geliyorum. Teşekkür ederim melih gitti ve tekrar geldi artık uyuyalım mı? Olur gel buraya melih kollarını açtı bende sarıldım o kadar güven verici ki iyi geceler meleğim. İyi geceler sevdiğim ...

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin