48. bölüm

40 9 0
                                    

2 Yıl sonra
...
Melih bugün mezuniyet partim ve ben hala hazır değilim. Sakin ol melis herşey hazır. Çok heycanlıyım keşke annemde yanımda olsaydı. Sevgilim annen gelemiyor biliyorum annenin yerini dolduramam ama onun yokluğunu hissetirmiyecem hem zaten yarın antalyaya gidiyoruz. Ya melih seni çok seviyorum. Bende seni güzelim sen hazırlan kuaföre gidecekmisin? Hayır kesinlikle kuaföre gitmeyi sevmiyorum ben saçımıda makyajımıda kendim yaparım hadi sende git hazırlan seni o smokinle görmek için sabırsızlanıyorum. Senin en çok bu yönünü seviyorum bu sadeliğin seni eşsiz kılıyor saçlarıma bir buse kondurdu ve gitti. Ben deli gibi aşığım bu adama dolabımı açtım ve o büyük an geldi siyah dizimin hafif altında biten straplez askılı vücudumu tam ortaya koyan bir elbise saçımı dağınık örgü topuz yaptım bordo mat rujum likitim rimelim ve hazırım sadece elbisemin fermuarı kaldı onu kapatamıyorum kapı çaldı melih dedim ve içeri girdi. Güzelim hazır derken sustu kapıyı kapattı adem elması hareket ediyordu. Çok çok güzel olmuşsun. Sende harika görünüyorsun. Hazırsan çıkalım. Aslında fermuarımı kapatamadım. Anlaşıldı ufaklık dedi ve arkama geçti fermuarımı çekti şimdi tam hazırsın. Evet artık gidelim. Elini uzatı ve tutum beraber aşağı indik çantamı aldım ve evden çıktık melih arabanın kapısını açtı ve bindik melih arabayı çalıştırdı. Melih benim sana söylemem gereken çok önemli bir şey var ve bunu mezuniyetten sonra söyleyecem bak benim bencil olduğumu düşüne bilirsin ama bunu sakin bir kafayla konuşmamız gerekiyor umarım anlayışla karşılarsın. Tamam güzelim ne zaman istersen o zaman söyle. Seni çok seviyorum be adam. Bende seni be kadın arabayı durdurdu ve tam mezuniyetin olduğu oltelin önündeydik melih bana doğru yaklaştı tam öpecekken arkadan korna sesi geldi melih küçük bir küfür savurdu. Normalde deniz bırakmaz şimdi kim acaba bi bakayım. Sakin ol melih kavga etmeyeceksin heralde beni dinlemedi ve aşağı indi of melih bende indim ve gördüğüm şeyle adeta şoka uğradım bu denizin arabası deniz arabadan indi vale arabaları almak için geldi iki arabayı da götürdû. Ulan deniz heryerde karşıma çıkıyorsun senin bize bir kastın mı var evlensek hiç bırakmasın heralde. Ya abi pardon ben sizin olduğunuzu fark edemedim evlilik konusuna gelecek olursak o zaman sizi rahat bırakırım çünkü bir an önce amca olmak istiyorum dedi melihe göz kırparak boğazımı temizledim hadi içeri gidelim dedim melihin elini tutum ve beraber içeri girdik pari harika görünüyor masaya geçtik ve yanımıza arda geldi selam gençler dedi ve melihle sarıldılar bizde tokalaştık. Birazdan canlı müzik başlıyor otelin arka tarafında bizim okulun  öğrencileri söyleyecekmiş melis sende söylesene dedi arda. A yok ya ben o kadar insanın içinde heycanlanırım.  Hadi ama  sanki kaç defa mezun oluyoruz dedi defne. Hadi yenge. Ben yanındayım sevgilim heycanlanmana gerek yok. Ben senin yanında daha çok heycanlanıyorum melih. Herkes gülmeye başladı. Tamam bende söyleyecem. O zaman ben gidip ayarlıyayım hangi şarkıyı söyleyeceksin dedi arda. Gelirmisin arda bana yaklaştı ve kulağına şarkıyı söyledim sacınabe hintçe şarkı arda  bak ben bu şarkıyı melih için söylüyorum benim için çok önemli bir sorun çıkmasın lütfen. Tamam melis sen merak etme dedi göz kırptı ve gitti çok iyi bir çocuk bu ya abim gibi hissetiriyor bazen bana. Hadi arkaya gidelim önce kepler fırlatılacak sonra diploma sonra şarkı dedi defne. Çok heycanlıyım heycandan elim titriyor. Güzelim sakin ol herşey çok güzel olacak. Diplomalar alındı kepler atıldı ve sıra şarkıya geldi ilk şarkı benimdi ben sahneye geçtim. Deniz senden birşey isteye bilirmiyim? Tabiki abi ne oldu? Melis şarkı söylerken onu video ya alırmısın ben sonra tekrar izlemek istiyorum ve lütfen fark etirme. Tamam sakin ol bende. Sağol kardeşim. Sende. Deniz gitti ve şarkı başladı. Sacınabe isi işki he keseysavu aahhh....

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin