Hoşgeldiniz hoşbulduk deniz içeri geçtik bizimkilerden defne murat cemre gelmiş hoşgeldiniz hoşbulduk sizde hoşgeldiniz muratla melih el sıkıştı cemre ve defneye hoşgeldiniz hoşbulduk dediler buyrun sofraya geçelim artık dedi deniz ve sofraya geçtik kahvemden bir yudum aldım ve defne siz dün gece beraber miydiniz dedi ve kahve boğazımda kaldı al aşkım biraz su iç sağol yanlış birşey mi sordum kızım o nasıl soru dün tüm gün beraberlerdi sen gece beraber olup olmadıklarını sordun dedi cemre evet dün tüm gün beraberdik ve gecede beraberdik başka sormak istediğiniz birşey varmı dedi melih hayır kusura bakmayın boşluğuma geldi ve sonra sofrada sesizlik oldu herkes sofradan kalktı biz kalkalım artık hoca bugün bize özel ders verecek hangi hoca dedim kadir hoca dedi cemre sen gelmiyormusun yok melih bana matematik çalıştırıyor ve ayrıca benim coğrafyam çok iyi yani kadir hocadan ders almama gerek yok öyleyse biz gidelim dedi murat görüşürüz görüşürüz onlar gitti aşkım bizde derse başlıyalım istersen olur o zaman benim odama çıkalım senin odanamı evet yanlız en son senin odana geldiğimde başıma müthiş birşey geldi orası benim için çok özel merak etme aynı şeyi yapacağımdan emin olabilrsin öhm öhm dedi deniz artık gitsenize odanıza olan var olmayan var ama dimi nazar etme nolur yap seninde olur dedi melih gerçekten sevgilin yokmu deniz yok yengem henüz istediğim gibi biri çıkmadı karşıma çıkmadı ben eminimki sen çok mutlu olacaksın ve aradığın kızı yakında bulacaksın sağol yengem ha bu arada eğer melih birşey yaparsa beni çağır melih kırlenti denizin kafasına fırlatı denizz getirme beni oraya tamam taman kızma kolay gelsin size yani iyi dersler biz yukarı çıktık melihin odasına önceki geldiğimde kitaplarımı burda bırakmıştım melih getirdi ve derse başladık akşama kadar hiç ara vermeden çalıştık aşkım bence bugünlük yeter yoruldun zaten konun az kaldı yarın da çalışırız biter çok sağol ilk defa matematik i öğrendim sayende e tabi benim aşkım anlar uzanıp dudaklarını öptüm hemen karşılık verdi ve nefesiz kalınca ayrıldık gözüm yastığına kaydı bu nevresimin takımı değil bu denizin yastığı benim geçen kullandığım yastık bu melih bu denizin evet senin yastığın senin kokun var o yastıkta hiç yıkanmadı o yastığa sarılıp uyuyorum denize mi bıraksaydım çok tatlısın ya aşkım artık ben gideyim gitmesen yanımda kalsan dün de beraberdik eve gitmem lazım peki ben seni eve bırakayım ve eve gitik kendimi uykunun kolarına bıraktım.
Beğenmeyi unutmayın ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomanceYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...