56. bölüm

31 6 0
                                    

Ya kızım uyan artık hadi. Şu an cemre üstümde tepiniyor. Cemre böbreklerim delindi üstümde ne yaptığını sorabilirmiyim arkadaşım. Yaaağ bugün gelinlik bakmaya gidecez bizim elbiseler hazır degil gelin olacan hala uyuyorsun be kızım. Tamam tamam kalktım kahvaltı yaptın mı? Taze açma simit aldım defneyele annen bizi bekliyor. Ay kuzum benim en sevdiğim simiti almış yanağına bir öpücük kondurdum o da bana sarıldı. Ben bir banyoya gireyim gidelim. Tamam güzelim. Dişimi fırçalamaya başladım. Melis canım enişte arıyor. Megulaal. Ne diyorsun anlamıyorum. Ağzımdaki köpüğü tükürdüm ve meşgule al dedim. Tamam canım. Elimi yüzümü kuruladım ve banyodan çıktım. Cemre telefonu uzattı. Hayır ben onu sonra ararım aşağı inelim bizi bekliyorlar. Peki sen bilirsin beraber aşağı indik kahvaltıya oturduk simiti o kadar çok özlemişimki cemre sağol bebeğim çok iyi geldi çayımdan bir yudum aldım. Affiyet olsun canım. Defne düğün için ne düşünüyorsun? Melis aslında kırmızı tül oturtmalı mini yarım omuz bir elbise istiyorum bir dk fotoğrafı olacak telefonumda işte bunu. Güzelmiş nerde peki? Areatrend avm de sayfasında gördüm kına için bakıcam daha. Sen cemre dedi annem. Selin teyzecim aslında henüz aklımda birşey yok kafam çok karışık. Benimde öyle merak etme kızım sana yardımcı olurum. Çok sağol. Telefonum çaldı. İzninizle ben odamdayım hem üzerimi değiştirecem. Tamam kızım. Odama gittim ve telefonu açtım. Alo. Efendim melih? İyimisin merak ettim. İyiyim neden merak ettin ki hem boşver beni akşam ki yemek nasıl dı? İyi geçti. İşi tamam. Sevindim. Melis bir sorun mu var? Bir sorun yok ne sorunu yine bir kadınla iş yapacaksın ve bu kadın nasıl biri bilmiyorum belki banu dan beterdir hiç bir sorun yok aşkım ne olabilir ki dedim sesim biraz tiz biraz üzgün çıkmıştı? Hayatım ben zaten demet hanımla ilgilenmeyecem çalışanlarım ilgileniyor hem o öyle biri değil ayrıca düğünümüze davet ettim o zaman tanışırsın. Sen onun nasıl biri olduğunu nerden biliyorsun? Çünkü ünv. Arkadaşım yeterli mi  bu senin için? Yeterli  geri kalanını sonra konuşuruz hadi gel artık. Seni seviyorum. Seni seviyorum.

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin