34. bölüm

34 11 0
                                    

Ya ben bu adamla ne yapacam melis benim yüzümden oldu özür dilerim ben onunla konuşurum olanları anlatırım hayır hocam o şuan çok sinirli  kimseyi dinlemez ayrıca onun şimdi yaptığı yargısıs infaz beni anlamdan dinlemeden gitti off allah ım deniz geldi yenge ne oldu melih nerde melihle kavga ettik gitti beni anlamadan dinlemeden yargıladı ve çekti gitti deniz o şuan çok sinirli kendisine birşey yapmasından korkuyorum nereye gider sakin ol yenge bir düşüneyim abim böyle olduğunda nereye gider ah buldum sahilde eski bir tekne var oraya gider hadi hemen gidelim denizin arabasına bindik ve yola çıktık yarım saat sonra oraya vardık yenge burası istersen bende geleyim senle ben tek gitsem iyi olacak teşekkürler beni buraya getirdiğin için ne demek yenge birşey olursa ararsın tamam canım arabadan indim deniz gitti bende tekneye gittim derin bir nefes aldım gözlerim gözleriyle buluştu kan çanağına dönmüştü elinde içki şişesi melih diyebildim sadece senin ne işin var burda melih sen içtin mi git hadi o dibinden ayrılmadığın o herifin yanına  melih bilmediğin şeyler var anlat o zaman melis kadirin bana yakın olmasının nedeni onun sevgilisi ölmüş intihar etmiş ve ben onun sevgilisine benziyorum bugün de bizi dans ederken gördü yaşadıklarını hatırlamış çok kötüydü anlıyormusun melih ben o adamı o halde yanlız bırakamazdım anladın mı ben bilmiyordum ama o adamın sana dokunması senin ona yakın davranman çıldırtı beni anlıyormusun gözüm başka hiç birşeyi görmedi özür dilerim bitanem sen benimsin seni başkasının yanında görmeyi istemiyorum sen bana aitsin seni deli gibi kıskanıyorum beni kendine çekti özür dilerim sana bunları yaşatığım için melih seni seviyorum seni seviyorum ve melihi öpmeye başladım. Şu an o kadar huzurluyumki onun yanında çok mutluyum nefesiz kalınca ayrıldık sımsıkı sarıldım kendine birşey yapmandan çok korktum seni kaybetmeyi asla göze alamazdım ayrıldık sen içiyormusun çok kötü olduğum zamanlarda hep buraya gelirim ve sadece burda içiyorum sen burayı nerden buldun deniz getirdi saat baya geç oldu geceyi burda geçirelim mi olur valide sultanı arıyıp izin alayım ben alırım izin annemi aradı alo alo selin teyze melis izniniz olursa bu gece yanımda olacak tamam oğlum kızım sana emanet merak etmeyin onu gözümden bile sakınıyorum iyi geceler iyi geceler yıldızların altında uzandık sarıldım melihe iyi geceler meleğim iyi geceler ömrüm...

Beğenmeyi unutmayın.

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin