46.bölüm

33 9 0
                                    

Günaydın melih. Günaydın güzelim. Kahvaltı hazır inelim mi? Sen kahvaltı mı hazırladın? Evet ama beğenirmisin bilmiyorum. Tabiki  beğenirim senin elinden zehir olsa yerim ve bu bana hazırladığın kahvaltı hemen gidelim bebeğim. Tamam hadi beraber aşağı indik melih sen otur ben çay doldurup geliyorum. Tamam güzelim zil çaldı ben baktım hayatım çaylarla beraber içeri girdim hoşgeldin denizcim hoşbulduk melis .siz oturun ben sana çay koyup geliyorum .sen zahmet etme ben alırım yenge. Ne zahmeti lütfen otur. Peki tamam deniz oturdu bende çayı getirdim ve kahvaltıya başladık. Deniz defne nerde canım? Defne okulda hazırlaması gereken tablo varmış onun için erken gitti bende size uğruyayım dedim özledim sizi özelikle melihi ya abi uyuyamıyorum sensiz. Ya kardeşim manyakmısın sevgilin yanında daha ne istiyorsun? Sana olan zafımı biliyorsun melih. Deniz o zaman bu gece burda kal defneyide çağıralım olur mu? Olur melis sence bir sorun olur mu abi? Yok ne sorunu bu gece burdasınız. Beyler doyduysanız ben sofrayı toparlıyayım hazırlanıp okula gidecem . Bende sana yardım edeyim güzelim. Bence siz gidin hazırlanın ben toplarım. Hayır deniz sen zahmet etme. Ne zahmeti meliscim zevkle yaparım. Peki teşekkürler odama çıktım çantama gerekli şeyleri koydum ve dolabımı açtım a şu beyaz elbisemi yeni aldım hiç giymedim onu giyeyim altına dolgu topuk tek bant krem ayakabılarımı giydim elbise dizimin üstünde duruyor saçımı dağınık örük yaptım makyajımıda yaptım hazırdım çantamı aldım ve aşağı indim. Hayatım hazır dedi ve beni görünce sustu. Ne oldu neden sustun melih? Çok güzel olmuşsun meleğim çok güzel. Teşekkür ederim melih yanardağ sizde öylesiniz sizi böyle şirkete göndermek istemiyorum ama yapacak birşey yok. Dudaklarını anlıma bastırdı seni seviyorum. Seni seviyorum. Yengecim çok güzel olmuşsun. Teşekkür ederim. Artık çıkalım mı dedi melih. Olur hadi çıkalım melihin arabasıyla yola çıktık. Bitanem benim akşam dersim var o yüzden beni bekleme ben kendim gelirim. Dersin bitince beni ara seni almaya geliyorum. Melih ben kendim gelebilirim. İtiraz istemiyorum ufaklık o saate tek dönmene izin veremem. Bana güvenmiyormusun? Güzelim ben sana güveniyorum ama başına birşey gelirse ben yaşayam. Ne gelebilir merak etme kimse beni kaçırıp başına bela etmez görüşürüz deniz. Görüşürüz melis. Arabadan indim ve okula girdim melihte sinirli bir şekilde arabayı çalıştırdı ve gitti saate baktım dersin başlamasına daha var kendime bir kahve alayım yada neyse hiç iştahım kalmadı sınıfa girdim ders başladı. Sonunda ders bitti saat dokuz en iyisi eve gideyim neden taksi geçmiyor yanımda siyah bmw durdu kim acaba diye düşünürken camı indirdi kaan bu prenses saat geç oldu taksi bulman zor olur seni evine bırakayım. Hayır teşekkürler kaan ben giderim. Lütfen melis kırma beni. Peki tamam arabaya bindim melihi arayıp haber vereyim kahretsin şarzım bitti. Çok güzel olmuşsun melis. Teşekkürler. Kaan yolu değiştirdi kaan neden yolu değiştirdin. A şey bu saate yok kalabalıktır bu yol sakin o yüzden bu yolu seçtim rahatsız olduysan özür dilerim. Yok önemli değil. Biraz ilerledikten sonra araba yavaşladı kaan neden yavaşladın. Sanırım arabada bir sorun var ben bir bakayım arabadan indi of geç kaldım eve. Prenses bakarmısın. Efendim kaan arabadan indim ve yanına gittim arkadan biri kafama sert birşeyle vurdu sonrası karanlık.

Akşam GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin