Kabus gördüm korkudan sıçradım melih diye bağırdım. Şşş sakin ol rüya gördün geçti. Melihe sarıldım, çok çok kötü bir ruya gördüm kavga etmiştik sen benden çok önemli birşeyi saklamıştın ve ayrıldık çok kötüydü melih. Tamam sakin ol bak öyle birşey olmayacak ben sana asla ihanet etmem bunu aklından çıkar tamam mı? Kafamı salladım dudaklarını dudaklarıma bastırdı hadi kahvaltıya gidelim. Melih bugün yurda kayıt yapmaya gidecez. Aşkım burda kalın ev kocaman hepimize yeter ayrıca burası senin evin gitme yanımda kal. Peki ya ben seni niye kıramıyorum yanağına buse kondurdum. Bitanem bu akşam amcama gidecez unutma tamamı? Biliyorum hayatım ve kapı çaldı gel dedi melih gelen denizdi gençler kahvaltı hazır sizi bekliyoruz. Tamam geliyoruz ve yemeğe indik ellerine sağlık.deeniz herşey enfes olmuş. afiyet olsun. E siz ne yapacaksınız biz bugün amcama gidecez gecede başka biyerde kalacaz. Nerde kalacaz? Süpriz sevgilim. Bizde filim felan izleriz heralde defne ne dersin? Bana uyar. O zaman siz hazırlanmaya gidin ben buraları toplarım dedi defne. Peki tamam benim duş almam gerekiyor dedi melih. Yenge iki dk konuşa bilirmiyiz özel? Peki odama çıkalım sevgilim senipn için sorun olmaz değil mi? Yok ne sorunu keyfinize bakın. Hadi deniz ve sonunda odama gittik. Ya yenge ben çok heycanlıyım. Sakin ol şimdi aklında ne var? Bir video hazırladım onun fotoğrafları ve onu sevdiğimi yazdım ve ona bu kolyeyi aldım ikimizin resmi var içinde içkiler hazır nasıl? Bence harika defne çok şanslı senin gibi bir adama sahip olacağı için. En başından beri benim yanımda olduğun için teşekkür ederim. önemli değil ben her zaman yanındayım. Seni çok seviyorum iyiki benim yengemsin. bende seni seviyorum ve ben herşeyimi sana borçluyum sayende melihle beraberiz. Yengecim ben kalkayım sende hazırlan meşgul etmiyeyim seni. Tamam her zaman beklerim konuşmak için. Sağol deniz gitti bende duşa girdim duş fışkiyesini açmaya çalıştım ama bir türlü açamadım en iyisi melihi çağırmak melihin odasına girdim sanırım hala duşta odasına girdim. deniz senmisin yatağın üstünde baş havlum olacaktı verirmisin? Ben vereyim kapıya vurdum açtı havluyu uzatım beni havluyla beraber içeri aldı ve kapıyı kapattı kapıyla arasında sıkıştırdı beni gözlerimin içine baktı. Ben senin olduğunu bilmiyordum havluyu sert çekince, gerçekten çok özür dilerim sevgilim. Melih sakın sakın bir daha benden özür dileme ayrıca ben halimden gayet memnunum. Öyle mi? Öyle. Peki ufaklık bunu sen istedin beni öpmeye başladı bende karşılık verdim nefessiz kalınca ayrıldık sensizliğe dayanamıyorum artık . Bende sevgilim ama az kaldı hem sen fazla böyle durma kafan ıslak havluyla melihin saçını kurutmaya başladım. Sen neden geldin bir sorun yok değil mi? Aslında duş fışkiyesinden su gelmiyor du yada ben beceremedim yardımcı olurmusun? tabiki üzerimi giyeyim bakarım. Seni seviyorum tam çıkacakken nereye? E üzerini giyeceksin! Bence burada olmanın bir sorunu yok. Çok beklersin yanağına bir öpücük kondurdum ve kaçtım arkamdan seslendi kaç sen ufaklık kaç üzerimi giydikten sonra sevgilimin odasına gittim gel sesini duyduktan sonra içeri girdim. Geldin mi sevgilim ? Evet de sen neden o kadar telefona yakınsın biraz uzak tut gözlerin ağıra bilir. Özür dilerim farkında değilim ben nişan için ne giysem diye düşünüyordum sadece modelere bakıyordum öyle . Kimin nişanı var sevgilim? Canan turan ve melih yanardağ tanıyormusun? Çok yaramazsın ufaklık o gün için sabırsızlanıyorum. Bende sevgilim saate baktım saat yedi olmuş bile sevgilim saat yedi artık hazırlanayım . Tamam hadi o zaman banyoya gidelim elimi tutu ve banyoya gittik melih fışkiyeyi eline aldı kenarında bir düğme vardı ona basınca su akmaya başladı üstüm ıslandı melih suyu kapat! Bak sende ıslandın. Birşey olmaz senin için herşeyi yaparım ben. Şu an ikimizde sırıl sıklam olmuştuk melihin elinden duş başlığını aldım ve yerine taktım ve ona sarıldım ve kendimi suya teslim ettim yaklaşık yirmi dk sonra melih suyu kapattı. Hayatım yeter çıkalım mı hasta olmanı istemiyorum. Olur çıkalım ikimizde elbiselerimizin üzerine bornoz giydik ve dışarı çıktık melih eşyalrın odanda böyle gidemezsin istersen ben getirebilirim. O zaman da seni deniz görebilir o yüzden bebeğim ben gidecem dudaklarıma bir buse kondurdu ve gömleğini çıkardı böyle gidersem sorun olmaz tam gidecekken kolunu tutum sen gidersen defne seni böyle görcek. Benim kıskanç sevgilim defne aşağıda beni göremez. Dudaklarımı büzdüm peki tamam. Yapma böyle. Tamam tamam hadi git seni seviyorum. Seni seviyorum melih gitti bende kıyafet çıkarmaya başladım siyah dizimin üstünde biten bir elbise giydim saçımı yaptım makyajımı yaptım ve hazırdım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomanceYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...